کد خبر : 1944202 | 24 خرداد 1402 ساعت 18:12 | 22.7K بازدید | 14 دیدگاه

آخرین اتمام حجت‌های سرمربی محبوب نفت

ویسی: معجزه فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد

عبدالله ویسی معتقد است در فصل آینده معجزه‌ای برای صنعت نفت رخ نخواهد داد و این تیم برای موفقیت نیاز به بودجه‌ای مناسب دارد.

ویسی: معجزه فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه صنعت نفت آبادان با هدایت عبدالله ویسی خود را به شکلی معجزه‌آسا از سقوط به لیگ یک نجات داد، با استعفای دسته جعمی اعضای هیئت مدیره خود مواجه شد تا همین موضوع مذاکره با ویسی برای فصل آینده را به تاخیر بیندازد؛ آن هم در شرایطی که هم باشگاه صنعت نفت و هم هواداران این تیم به ادامه همکاری با این سرمربی موفق فصل گذشته خود علاقه داشتند.

عبدالله ویسی که اعلام کرده بود تنها در صورتی قرارداد خود را با صنعت نفت تمدید خواهد کرد که بودجه این تیم افزایش پیدا کند تا تیم خود را برای کسب رتبه‌های بالای جدول ببندد، در طول هفته‌های گذشته چندین جلسه با مسئولان این باشگاه برگزار کرد اما در‌ نهایت همه چیز به پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه موکول شد.

ویسی که در این مدت پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی دریافت کرده بود، در روزهای اخیر و پس از مشخص شدن اعضای هیئت مدیره طلایی‌پوشان جلسه دیگری را برگزار کرد اما در نهایت این‌ جلسه هم به دلیل اختلاف نظر مدیران باشگاه و ویسی در‌ بودجه باشگاه، به نتیجه نرسید.

عبدالله ویسی در این باره به خبرنگار ما گفت: ما دو شب قبل از ساعت ۱۱ تا ۲ صبح با اعضای رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتیم و به توافقاتی رسیدیم اما بودجه باشگاه از بودجه مدنظر من خیلی کمتر است. الان هم به تهران می‌روم تا جلسه دیگری با رئیس هیئت مدیره برگزار کنم و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

1877074

او درباره رقم بودجه باشگاه نفت گفت: من می‌خواهم بودجه‌ای داشته باشیم تا بازیکنانی جذب کنیم که تنها در حد بقا در لیگ‌ برتر نباشد. من نمی‌توانم بودجه مدنظر باشگاه را اعلام کنم اما می‌توانم بگویم این رقم نسبت به صحبت‌هایی که من کردم و برنامه‌ای که دادم، خیلی کمتر است و با این بودجه می‌توان تیمی بست که فقط بازی کند. من نمی‌خواهم اتفاقات فصل گذشته تکرار شود و می‌خواهم دغدغه نداشته باشیم.

ویسی سپس با اشاره به هواداران صنعت نفت آبادان ادامه داد: من دلم نمی‌آید آبادان را رها کنم. مردم آبادان به قدری به من محبت داشتند و خوب بودند که من معنی فوتبال را در آبادان فهمیدم. من اینهمه مدت مربی بودم و از فوتبال لذت بردم اما اینجا فهمیدم فوتبال یعنی چه. مردم به قدری به من محبت داشتند که دلم نمی‌آید آنها را رها کنم و در این مدت هم چند پیشنهاد خوب داشتم که رد کردم.

او در پاسخ به اینکه در چه صورتی در صنعت نفت می‌ماند، بیان کرد: مسئولان صنعت نفت یا باید شرایط را به مردم اعلام کنند و یا بودجه را افزایش بدهند. اگر یک تیم معمولی از من می‌خواهند که فقط مثل سال‌های گذشته آن را در لیگ برتر‌ حفظ کنیم، باید به مردم اعلام کنند تا من با تمام وجود در خدمت مردم باشم. اگر قرار است بودجه افزایش پیدا نکند، باید انتظارات را پایین بیاورند اما اگر بگویند با همین بودجه کارهای بزرگ انجام بده، امکان ادامه همکاری وجود ندارد. معجزه یک‌بار اتفاق می‌افتد و بار دوم اینطور پیش نمی‌رود.

ویسی در پایان اعلام کرد: فکر می‌کنم نهایتا تا فردا یا پس فردا شرایط مشخص خواهد شد و من هم از همینجا از مردمی که در آبادان از‌ من حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم برای آنها جبران کنم.

دیدگاه‌ها