کد خبر : 1944333 | 25 خرداد 1402 ساعت 10:56 | 55.6K بازدید | 19 دیدگاه

تنش در بارسا: این ستاره قصد جدا شدن ندارد

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که تصمیمی برای جدایی ندارد.

تنش در بارسا: این ستاره قصد جدا شدن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی بارسلونا باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی تصمیم به فروش بازیکنان خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند. 

نام چند ستاره در فهرست فروش ژاوی دیده می‌شود. این مربی کاتالان به مدیران بارسا اعلام کرده که در صورت لزوم با فروش چند بازیکن موافقت خواهد کرد تا بودجه لازم برای جذب دیگر بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده فراهم شود. 

یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر و به ادعای بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در فهرست فروش بارسا قرار گرفته بود، آنسو فاتی بود که نتوانست انتظارات را در این فصل هم برآورده کند. 

1870968

مصدومیت‌های متعدد و عدم توجه به توصیه تیم پزشکی بارسا برای انجام هرچه زودتر عمل جراحی باعث شد که او برای مدتی طولانی از میادین دور باشد و نتواند در ترکیب این تیم به میدان برود. 

با این حال،  موندو دیپورتیوو مدعی شده که تصمیم این بازیکن برای فصل آینده با تصمیم بارسا کاملا متفاوت است. او قصد دارد همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد و امیدوار است که بتواند توانایی‌هایش را به ژاوی ثابت کند. 

فاتی به مدیران بارسا اطلاع داده که قصد ندارد از این باشگاه جدا شود اما آنها اعلام کرده‌اند که در صورت دریافت پیشنهاد خوب باید آن را بررسی کنند و گزینه فروش به صورت جدی برای آنها مطرح است، اتفاقی که ممکن است باعث افزایش تنش بین این دو طرف شود.

دیدگاه‌ها