کد خبر : 1944350 | 25 خرداد 1402 ساعت 12:41 | 26.9K بازدید | 4 دیدگاه

همه دوست دارند در این لیگ جذاب باشند؛

ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست!

حمزه ادریس، ستاره سابق الاتحاد عربستان معتقد است شهرت فوتبال این کشور برای هر بازیکنی جذاب است.

ستاره عربستان: نیمار خوب است، مانه بد نیست!

به گزارش ورزش سه، ادریس در اظهاراتی در برنامه «در گل» شبکه العربیه گفت: پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر و کریم بنزما به الاتحاد جده، شهرت فوتبال عربستان برای هر بازیکنی جذاب است.

وی افزود: پیشنهادهای ارائه شده از سوی باشگاه‌های لیگ عربستان یک انگیزه مالی برای بازیکنان بزرگ است و لیگ عربستان هر بازیکنی را به سمت خود جذب می‌کند، به خصوص در این زمان و با رونق و رشدی که کشور شاهد آن است.

ادریس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: نحوه بازی نیمار، ستاره برزیلی، برای الهلال مناسب است و اگر او به این تیم برود برود، یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار خواهد شد، چرا که او می‌تواند با شرایط کنار بیاید و موفق شود. روش این بازیکن همچنین برای الاتحاد و الاهلی مناسب است اما با توجه به حضور تالیسکا در النصر و ارزش فنی بالایی که این بازیکن دارد، او برای النصر مناسب نیست.

1886141

او ادامه داد: اگر سادیو مانه، ستاره سنگالی، به لیگ عربستان برود با توجه به نیاز فنی الهلال و الاهلی، برای این دو تیم مناسب خواهد بود و اگر او همراه با لوکاکو به الهلال بیاید، ممکن است به زوحی قدرتمند تبدیل شوند که متوقف کردن آنها دشوار است.

1855278

ادریس در پایان گفت: الاهلی و الهلال بیشتر به مانه نیاز دارند و و الاتحاد با توجه به حضور بنزما و رومارینیو و همچنین النصر با توجه به حضور کریستیانو رونالدو به مانه نیازی ندارند.

دیدگاه‌ها