کد خبر : 1944353 | 25 خرداد 1402 ساعت 12:54 | 33.8K بازدید | 29 دیدگاه

واکنش ستاره یونایتد به جشن سیتی: طاقت نداشتم!

مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، می‌گوید تحمل تماشای جشن قهرمانی منچسترسیتی را نداشته است.

واکنش ستاره یونایتد به جشن سیتی: طاقت نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، تک گل رودری در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر باعث شد که منچسترسیتی برای اولین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. 

آنها با این قهرمانی توانستند به رکورد رویایی منچستریونایتد برسند که از سال 1999 و با کسب سه‌گانه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در بین تمامی باشگاه‌های انگلیسی تنها به شیاطین سرخ تعلق داشت. 

این اتفاق تلخی برای هواداران یونایتد بود و بازیکنان این تیم هم که نتوانسته بودند در فینال جام حذفی مانع از قهرمانی رقیب همشهری و کسب این افتخار شوند، از این موضوع چندان راضی و خوشحال نبودند. 

1887195

پیش از این ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، گفته بود که نتوانسته جشن قهرمانی یونایتد پس از پیروزی در فینال جام اتحادیه را تماشا کند و رشفورد هم صحبت‌های این بازیکن را تایید کرد.

این مهاجم یونایتد در این باره اظهار داشت:« این دقیقا حسی بود که آرنولد داشت. من تماشای فوتبال را دوست دارم. از این که دیدارهای خوب را تماشا کنم لذت می‌برم، بنابراین تصمیم گرفتم این بازی را ببینم اما پس از این که سیتی برنده شد، تحمل دیدن جشن گرفتن آنها و مراسمی که در حال برگزاری بود را نداشتم. بنابراین تلویزیون را خاموش کردم!»

دیدگاه‌ها