کد خبر : 1944395 | 25 خرداد 1402 ساعت 17:04 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه انگلیسی متخصص قهرمانی سویا را دزدید

مونچی، مدیر ورزشی سویا، این تیم را ترک کرد و به استون ویلا پیوست، جایی که می‌تواند با اونای امری کار کند.

باشگاه انگلیسی متخصص قهرمانی سویا را دزدید

به گزارش "ورزش سه"، مونچی چهار سال پیش به سویا برگشت تا مدیر ورزشی این باشگاه و مسئول نقل و انتقالات آن باشد. او در مجموع از سال 1988 که به این باشگاه پیوسته، 21 سال در سویا کار کرده است و بسیاری از ستاره‌های این تیم را کشف و به دنیای فوتبال معرفی کرده است. 
اکنون او به استون ویلا می‌رود تا در کنار یک مربی اسپانیایی، اونای امری، به کشف استعداد برای باشگاه لیگ برتری کمک کند. اکنون سویا در برهه‌ای حساس از فصل و شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدیر ورزشی جدید است. فعلا فرناندو ناوارو، معاون مونچی، این سمت را در دست گرفته. گفته می‌شود ویکتور اورتا که لیدز را ترک کرده و سابقه هفت سال کار در سویا را دارد، گزینه اصلی قهرمان لیگ اروپاست. 

1887612

مونچی که اهل کادیز است، بخش زیادی از عمرش را در سویا گذرانده، اگرچه در این بین مدت کوتاهی را بین سال‌های 2017 تا 2019 در رم گذراند ولی دوباره به باشگاه سابقش برگشت. 
سویا در دورانی که مونچی مدیر ورزشی باشگاه بود، هفت بار قهرمان لیگ اروپا، دو بار جام حذفی اسپانیا و یک بار سوپرجام اروپا شد و در 20 فینال مختلف بازی کرد و خودش را به عنوان یکی از قدرت‌های برتر قاره اروپا مطرح کرد.

دیدگاه‌ها