کد خبر : 1944398 | 25 خرداد 1402 ساعت 17:30 | 37.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره اسپورتینگ لو داد: دارم به پی‌اس‌جی می‌روم

مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای تیم اسپورتینگ لیسبون تایید کرد که این تابستان به پاری‌سن‌ژرمن ملحق خواهد شد.

ستاره اسپورتینگ لو داد: دارم به پی‌اس‌جی می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، اوگارته 22 ساله از زمان پیوستن به اسپورتینگ در سال 2021 توانست به یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم تبدیل شود و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 
گفته می‌شد چلسی به جذب این بازیکن نزدیک شده و از لیورپول و استون ویلا هم به عنوان مشتریان جدی او یاد می‌شد، اما در نهایت این پاری‌سن‌ژرمن بود که زودتر از بقیه دست به کار شد و رقم فسخ قرارداد او که 60 میلیون یورو است را پرداخت تا رقبای لیگ برتری را شکست دهد.
اوگارته هم اکنون تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر گذاشته و با این باشگاه بر سر قراردادی پنج ساله تا 2028 به توافق رسیده است، اما اعلام رسمی این خبر به اول جولای و شروع رسمی بازار نقل و انتقالات موکول شده است. 

1887621

با این حال، اوگارته 22 ساله تا دو هفته دیگر طاقت نیاورد و گفت: «الان باید کمی استراحت کنم و بعد همه چیز را در پی‌اس‌جی شروع کنم. من به یک باشگاه بسیار بزرگ می‌روم. 
درست است که مسی دارد از این تیم می‌رود. بازی در کنار او شگفت‌انگیز می‌شد، اما این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتند. ولی من خیلی خوشحالم.» اوگارته در حالی روانه پاریس خواهد شد که این باشگاه بدون جنجال‌سازی استراتژی خود در جذب ستاره‌ها را تغییر داده و بازیکنان کمتر معروف اما در خدمت تیم را می‌خرد.

دیدگاه‌ها