کد خبر : 1944416 | 25 خرداد 1402 ساعت 19:10 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

امیدوارم امسال همان سالی باشد که رتبه خوبی کسب می‌کنیم

شجاعیان: کمتر باشگاهی این ویژگی تیم ما را دارد

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت که این تیم برنامه بلندمدتی دارد تا رتبه‌اش را نسبت به 2 سال پیش بهبود بخشد.

شجاعیان: کمتر باشگاهی این ویژگی تیم ما را دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز هوادار گفت: ابتدا از کادرفنی سابق تشکر می‌کنم. سال گذشته برای ما خیلی زحمت کشیدند، امیدوارم هر جا هستند، موفق باشند. چون تجربه کاری با آقای فکری را در استقلال داشتم، از اینکه دوباره شاگرد ایشان می‌شوم، خوشحالم. امیدوارم با کمک کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم، روند بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم.

ویدئو: 303542

وی در مورد اینکه هدف هوادار در فصل قبل حضور در میانه‌های جدول بود و امسال وضعیت به چه صورت خواهد بود، گفت: مطمئنا باشگاه به دنبال این است که هر سال بهتر از سال قبلش باشد. چیزی که من از مدیرعامل و عوامل باشگاه شنیدم این است که برنامه بلندمدت خیلی خوبی داریم که بتوانیم رتبه‌مان را نسبت به 2 سال گذشته که در لیگ برتر هستیم، بهتر کنیم.

بازیکن هوادار اظهار داشت: مطمئن باشید با بودجه‌ای که نسبت به تیم‌های دیگر داریم، خیلی خوب پیش می‌رویم. امیدوارم این تیم به همین صورت ادامه دهد و یک روزی که امیدوارم امسال باشد، خودمان را به بالای جدول برسانیم.

شجاعیان درخصوص اینکه فصل کامل پرداختی‌ها کامل صورت گرفته است یا خیر، پاسخ داد: بله خدا را شکر باشگاه به قول‌هایی که داده بود، عمل کرد. کارهایی که ابتدای فصل قبل گفته بودند را انجام دادند. همه چیز روی اصول بود. به نظر من کمتر باشگاهی پیدا می‌شود که طی 2 سال حضور در لیگ برتر، پرداختی منظمی داشته باشد و بتواند همه بازیکنان را راضی نگه دارد.

دیدگاه‌ها