کد خبر : 1944434 | 25 خرداد 1402 ساعت 20:26 | 47.6K بازدید | 23 دیدگاه

حسینی منتظر یک سرخ‌پوش در تیم ملی (عکس)

مدافع بلند قامت تیم ملی به دنبال تثبیت جایگاهش مقابل قرقیزستان است.

حسینی منتظر یک سرخ‌پوش در تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی ایران در بیشکک قزاقستان در حالی دنبال می‌شود که سه مدافع میانی تخصصی در آن حضور دارند و در این بین، سید مجید حسینی در تلاش است تا مثل دیدار مقابل افغانستان در جمع ۱۱ نفر اصلی بماند و در دومین جدال در تورنمنت کافا هم از ابتدا بازی کند.

سید مجید حسینی که در فصل اخیر سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب کایسری اسپور داشت و با اتمام فصل نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد و در دیدار با افغانستان در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی بود، امروز هم با انگیزه زیادی در تمرین تیم ایران کار کرد تا بتواند فردا هم در ترکیب باشد.

این مدافع جوان امیدوار است در رقابت با کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی جایگاهش را در ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل قرقیزستان حفظ کند تا یکی از این دو بازیکن فردا در کنار او به میدان بروند.

1887672

مجید حسینی در اردوی فعلی دو رقیب جدی برای رسیدن به ترکیب دارد، اما به خوبی می‌داند مهره‌هایی مثل شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی و ... نیز شانس دعوت به اردوهای بعدی را خواهند داشت و او باید در همین اردو از فرصت به دست آمده برای تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

دیدگاه‌ها