کد خبر : 1944477 | 26 خرداد 1402 ساعت 00:52 | 22.4K بازدید | 28 دیدگاه

گزینه قهرمانی برای آنها غیرفعال است

ایتالیا فینال را پیش‌بینی کرد و باخت!

شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.

ایتالیا فینال را پیش‌بینی کرد و باخت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست 2-1 مقابل اسپانیا از صعود به دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا 2023 بازماند تا کلکسیون ناکامی‌های فوتبال این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های اروپایی اخیر (ملی و باشگاهی) تکمیل شود.

فیورنتینا، آ.اس.رم و اینترمیلان سه نماینده فوتبال ایتالیا در فینال سه تورنمنت باشگاهی اروپا در فصل اخیر بودند؛ این سه تیم به ترتیب فینال‌های لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و چمپیونزلیگ را به وستهم، سویا و سیتی واگذار کردند تا رکورد صد در صد باخت برای نمایندگان ایتالیا ثبت شود.

این پایان ناکامی فوتبال ایتالیا در یک ماه اخیر نبود و تیم ملی زیر 20 سال این کشور نیز فینال جام جهانی را چند روز پیش به اروگوئه واگذار کرد.

1887756

هواداران فوتبال ایتالیا امیدوار بودند که شاگردان روبرتو مانچینی امشب با غلبه بر اسپانیا به فینال لیگ ملت‌های اروپا صعود کنند و آن جا نیز با کسب برد مقابل کرواسی طلسم را بشکنند.

ایتالیایی‌ها اما پیشدستی کردند و در همین نیمه نهایی باختند تا ناکامی آنها قبل از رسیدن به فینال رقم بخورد و طعم تلخ شکست در فینال را که مثل طلسم به جان آنها افتاده را نچشند.

1887755

دیدگاه‌ها