کد خبر : 1944489 | 26 خرداد 1402 ساعت 01:35 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

خوسلو پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است

دلافوئنته: پیروزی مقابل ایتالیا شانسی بدست نیامد

لوییس دلافوئنته، مربی تیم ملی اسپانیا، از تغییر مثبتی که در تیمش به وجود آمده ابراز رضایت کرد.

دلافوئنته: پیروزی مقابل ایتالیا شانسی بدست نیامد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه 2-1 از سد ایتالیا گذشته و فینالیست لیگ ملت‌های اروپا 2023 شود. این تیم یکشنبه هفته آینده باید برای کسب قهرمانی با کرواسی دیدار کند. لوییس دلافوئنته در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ایتالیا در مورد صعود به فینال و میزان آمادگی تیمش برای قهرمانی صحبت کرد: 
پیروزی 2-1 مقابل ایتالیا 
طبیعی بود که بازی سختی را پشت سر بگذاریم. بازی در برابر تیمی مثل ایتالیا همیشه سخت است. مهم‌ترین نکته اما این بود که کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و من بابت بازی خوب امشب به شاگردانم افتخار می‌کنم. 
آینده درخشان اسپانیا 
کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. ما هیچ وقت به خودمان تردید راه نمی‌دهیم. در یک مسیر مشخص قرار داریم که طبق آن همه چیز بهبود خواهد یافت. برای کامل شدن اهدافمان به زمان نیاز است و مطمئن هستیم که به آن خواهیم رسید. شاگردانم مقابل ایتالیا هر آن چه که خواستم را به نمایش گذاشتند و فوق‌العاده بودند. 
پیروزی با تعویض طلایی 
خوسلو بازیکن بسیار خوبی است. او پیشرفت و تغییرات فوق‌العاده‌ای داشته و این به خاطر نگرش و اعتقادی است که به اهدافش دارد. 

1887775

درخشش اونای سیمون 
اونای را از 18 سالگی می‌شناسم و دیروز خود او اظهار داشت که باید انتخاب دروازه‌بان به صورت طبیعی صورت بگیرد. مشکلی از این بابت وجود ندارد و هرکس که انتخاب شود دیگری آرام است. 
زوج خط دفاعی اسپانیا 
لو نورمان و لاپورت زوج دفاعی اولیه ما را تشکیل می‌دهند اما بازیکنان بسیار خوب دیگری هم در این پست داریم. با وجود غیبت چند بازیکن، خوش شانس هستیم که می‌توانیم یک گروه استثنایی را کنار خود داشته باشیم. 

1887776

سیر صعودی شاگردان دلافوئنته 
فوتبال ورزشی است که اتفاقات لحظه‌ای در آن تعیین کننده هستند اما من به کار ایمان و اعتقاد دارم و معتقدم که هیچ چیز تصادفی به دست نمی‌آید.

دیدگاه‌ها