کد خبر : 1944493 | 26 خرداد 1402 ساعت 01:56 | 25.3K بازدید | 6 دیدگاه

گلی که زدم صحیح بود و آفساید نبود

خوسلو: رئال نه فعلا گلزنی برای اسپانیا!

خوسلو، زننده گل پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا، صحبتی در مورد شایعات حضورش در رئال انجام نداد.

خوسلو: رئال نه فعلا گلزنی برای اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با غلبه بر ایتالیا حریف کرواسی در دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا 2023 شد تا امیدوار به کسب اولین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها باشد. خوسلو، ستاره لاروخا در این دیدار بود و در نقش تعویض طلایی لوییس دلافوئنته گل پیروزی تیمش را زد. 
مهاجم 33 ساله اسپانیول در فصلی که گذشت 16 بار برای تیم باشگاهی خود گلزنی کرد و از او به عنوان یکی از خریدهای تابستانی رئال مادرید یاد می‌شود. او در پایان بازی با ایتالیا اما ترجیح داد صحبتی در این مورد انجام نداده و آن را به بعد از فینال موکول کند. 

ویدئو: 303561

خوسلو معتقد است که اسپانیا استحقاق غلبه بر ایتالیا را داشت: "به پیروزی در این دیدار ایمان داشتیم و بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم تسلط کامل روی توپ داشتیم و در نهایت توانستیم به بردی که حقمان بود دست یابیم." 
بازی اسپانیا و ایتالیا با تساوی 1-1 در حال پایان بود که یک تعویض طلایی از سرمربی لاروخا سرنوشت را تغییر داد. خوسلو در دقیقه 84 جای آلوارو موراتا را گرفت و تنها 4 دقیقه بعد از ورودش به زمین گل زد. او در مورد این گل مهم گفت: "برای گلزنی به یک موقعیت نیاز داشتم و تشنه گلزنی بودم. این گل در شرایط کاملا صحیح به ثمر رسید و آفسایدی در کار نبود." 
مهاجم تیم ملی اسپانیا معتقد است که با وجود مردود شدن دو گل ایتالیا آنها مستحق برد بودند: "فوتبال همین است! آنها گل زدند و مردود شد و بعد از آن ما از فرصت استفاده کردیم و گل زدیم. بازی با ایتالیا واقعا دشوار بود و ما از این که با شایستگی در آن پیروز شدیم خیلی خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها