کد خبر : 1944497 | 26 خرداد 1402 ساعت 02:08 | 21.5K بازدید | 14 دیدگاه

دوناروما: عصبانی‌ام، اسپانیا استثنایی نبود

جیانلوئیجی دوناروما اصرار دارد که ایتالیا باید از خط دفاعی بازی‌سازی کند و ذهنیت آن‌ها باید تغییر کند.

دوناروما: عصبانی‌ام، اسپانیا استثنایی نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا با نتیجه 2-1 شکست خورد.

جیانلوئیجی دوناروما به رای اسپورت گفت: "نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم، خیلی در زمین خودمان بودیم. مقابل تیمی مانند اسپانیا که توپ را حفظ می‌کند، این اتفاق نباید بیفتد. وقتی این کار را انجام دهید، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما روی گل دوم آن‌ها بدشانس بودیم، اما آنها می‌توانستند هر زمان دیگری گل بزنند. عصبانی هستیم. می‌توانستیم 2-1 نیمه اول را تمام کنیم اما نیمه دوم خوب بازی نکردیم.

از عقب بازی‌سازی نکردیم
ما فاقد اعتماد به نفس بودیم، به نظر می‌رسید در بازی‌سازی از عقب می‌ترسیدیم، چیزی که مربی می‌خواست انجام بدهیم.  شانس‌ گلزنی داشتیم زیرا فوتبال بازی می‌کردیم. فراموش نکنید که ما با بازی خوب و سرگرم کردن هواداران به اهداف خود رسیدیم."

1887786

دریافت گل روی اشتباه در بازی‌سازی از خط دفاعی؟
هر تیمی که این کار را انجام می‌دهد شانس بیشتری برای گلزنی دارد، روش جدیدی برای بازی وجود دارد که سرگرم کننده است و به تیم‌ها کمک می‌کند تا برنده شوند. اسپانیا بازی خوبی انجام داد، نه استثنایی، اما این به ما هم بستگی دارد، ما در نیمه دوم بازی را متوقف کردیم.

تغییر ترکیب ایتالیا؟
این در مورد ذهنیت و سرگرمی است، چیزی که ما فاقد آن هستیم. سیستم می‌تواند 4-3-3 یا 3-5-2 باشد، اما ذهنیت بسیار مهم است. ما باید لذت ببریم و هواداران را سرگرم کنیم، نشان بدهیم همه چیز راحت است. برای بازی‌سازی از دفاع به شجاعت نیاز داریم و این به ذهنیت بستگی دارد.

دیدگاه‌ها