کد خبر : 1944555 | 26 خرداد 1402 ساعت 14:45 | 95.1K بازدید | 87 دیدگاه

جلسه نهایی و سرنوشت‌ساز در باشگاه؛

لحظه‌شماری برای تعیین سرمربی استقلال

کمیته فنی باشگاه استقلال امروز جلسه سرنوشت‌سازی درباره انتخاب سرمربی برگزار می‌کند.

لحظه‌شماری برای تعیین سرمربی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال پس از گزینه‌های پرشمار داخلی و خارجی برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو، در نخستین جلسه کمیته فنی به جمع‌بندی برای گزینش سرمربی از بین چهار مربی ایرانی و گزینه خارجی رسید که گذشت زمان از این تعداد کمتر کرد و حالا به دو نفر رسانده است.

کمیته فنی باشگاه استقلال در آخرین جلسه‌اش تصمیم به انتخاب سرمربی از بین دو گزینه داخلی (جواد نکونام یا محمد ربیعی) یا مربی خارجی (لوپز کارو) رسید که یک گزینه از این جمع کنار رفت تا امروز جلسه سرنوشت‌سازی بین تصمیم گیرندگان سرمربی آبی‌ها برگزار شود.

سید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد لوپز کارو از زیرساخت و امکانات آبی‌پوشان رضایت نداشته و به همین دلیل توافقی برای عقد قرارداد بین طرفین صورت نگرفته و حالا به طور قطعی سرمربی را از بین دو گزینه داخلی (نکونام یا ربیعی) انتخاب خواهند کرد.

جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال از ساعت ۱۸ امروز جمعه برگزار می‌شود که در این نشست مهم و سرنوشت‌ساز برای هواداران این تیم، نظر نهایی در خصوص انتخاب سرمربی داده می‌شود و احتمالا طی ۲۴ ساعت آینده نام جانشین ساپینتو مشخص خواهد شد.

باشگاه استقلال برای جلوگیری از هدر رفت زمان و ورود به بازار نقل و انتقالات با نظر سرمربی تیم، به طور قطعی قصد دارد تا فردا شنبه نفر اول کادر فنی خود را مشخص کرده و بدون تردید، جلسه کمیته فنی امروز تعیین کننده خواهد بود.

بنابر شنیده‌ها، بیشتر اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال نظر مثبت روی جواد نکونام برای انتخاب سرمربی دارند، اما شانس او نسبت به ربیعی آن چنان هم بیشتر نیست و احتمال دارد سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان، هدایت آبی‌پوشان را (در صورت عدم انتخاب نکونام) برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها