کد خبر : 1944556 | 26 خرداد 1402 ساعت 14:42 | 28.8K بازدید | 11 دیدگاه

ژاپن به روش سامورایی بُرد! (عکس)

پیروزی بزرگ ژاپن مقابل السالوادور پیامی جدی برای همه مدعیان جام ملت‌های آسیا داشت.

ژاپن به روش سامورایی بُرد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هاجیمه موریاسو در حالی تیمش را با ترکیب تغییریافته به زمین فرستاد که آنها به سرعت توانستند تسلط خود به بازی را نشان بدهند. پیش از اینکه بازی به دقیقه یک برسد، حرکت تاکفوسو کوبو با پاس خود شوگو تانیگوچی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او گل نخست را به ثمر برساند.

با خطای دقیقه ۴ رونالد رودریگز، سامورایی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مهاجم جدید این تیم اوئه‌دا دروازه حریف را گشود. در ادامه نیمه اول میتوما، ستاره تیم برایتون، مرد اول ژاپن بود. او یک پاس گل به کوبو داد و یک بار هم ریتسو دوان را در موقعیت قرار داد تا ژاپن ۴-۰ به رختکن برود.

حملات ژاپن در نیمه دوم نیز ادامه یافت و بازهم تاکفوسو کوبو برای تیمش درخشید و یک گل دیگر در دقیقه ۶۰ ساخت.  در حالی که السالوادور تسلیم تیم موریاسو بود، کیوگو فوروهاشی گل ششم را هم وارد دروازه حریف کرد تا ژاپن با گلباران میهمان، جشن خود را برپا کند.

دیدار بعدی سامورایی روز سه شنبه برابر پرو خواهد بود. با این نتیجه شاگردان هاجیمه موریاسو خط و نشان جدی برای تیم‌های مدعی جام ملت‌های آسیا کشیدند و حالا باید دید پس از شکست در فینال جام 2019، این بار در جام 2024 چه خواهند کرد.

1887932
1887933
1887934

دیدگاه‌ها