کد خبر : 1944650 | 26 خرداد 1402 ساعت 22:32 | 72.7K بازدید | 53 دیدگاه

با قیچی دیدنی برزگر

تساوی جنجالی با فلسطین،آخرین لحظه صدرنشین شدیم!

شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت درنهایت موفق شد با گل دقیقه 6+90 آریا برزگر مقابل فلسطین به تساوی دست پیدا کنند.

تساوی جنجالی با فلسطین،آخرین لحظه صدرنشین شدیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از پیروزی 3 بر یک در دیدار اول رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا، رضا عنایتی دست به تصمیم عجیبی زده بود و یاسین سلمانی و احمد شریعت‌زاده دو ستاره تیم امید ایران در بازی اول را مقابل فلسطین روی نیمکت قرار داده بود.

ویدئو: 303612

انتظار می‌رفت تیم امید ایران با توجه به پیروزی امیدوارکننده در بازی مقابل سوریه، در مقابل تیم فلسطین نمایش خوبی داشته باشد، اما حریف ایران در این مسابقه با انگیزه بود و عملکرد بسیار خوبی داشت.

قرمزپوشان فلسطینی در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و پیش از اینکه در دقیقه 60 با شوت زید قنبر به گل اول دست پیدا کنند، یکی دو مرتبه دیگر روی دروازه تیم امید ایران و خالدآبادی دردسرساز شده بودند.

1888037
محمدرضا خالدآبادی، حسین گودرزی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، علیرضا باویه، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواره ای، آریا یوسفی، محمد قربانی، محمدمهدی احمدی و مهدی هاشمی نژاد 11 بازیکن منتخب عنایتی برای این مسابقه بودند، که البته در ادامه با ورود بازیکنانی نظیر شریعت زاده، سلمانی و برزگر نتیجه مسابقه تغییر کرد.

البته عنایتی پیش از گل فلسطین در دقیقه 57 یاسین سلمانی را وارد زمین کرد، تا شرایط را تغییر بدهد و پس از گل تیم حریف تلاش‌ها برای جبران گل خورده در اردوی ایران بیشتر هم شد، اما با توجه به کیفیت بسیار بد زمین کربلا این امیدهای فلسطین بودند که روی ضدحملات دو سه مرتبه تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند، که یکی دو بار مدافعین ایران و یکبار هم خودخواهی گلزن اول تیم فلسطین مانع از کشیدن کار شاگردان عنایتی برای صعود به اما و اگر شد.

1888040

درنهایت اما پس از موقعیت بسیار خوبی که فلسطینی‌ها مقابل دروازه ایران از دست دادند، این آریا برزگر یکی از تعویضی‌‎های رضا عنایتی بود که در محوطه جریمه حریف توپ را روی پای راست خود آورد و پس از اینکه بر آن مسلط شد، پشت به دروازه با یک ضربه آکروباتیک تماشایی در دقیقه 6+90 دروازه عبدالهادی یاسین دروازه بان فلسطین را به زیبایی هر چه تمام تر باز کرد.

1888038

نکته قابل توجه این مسابقه که درنهایت با صدرنشینی تیم امید ایران و قطعی شدن صعودش به نیمه نهایی قهرمانی غرب آسیا تمام شد، تنش میان نیمکت‌های دو تیم بود، که هم پس از گل سوریه مقابل نیمکت ایران دیده شد و هم پس از گل آریا برزگر. البته که درگیری دوم نیمکت‌نشینان دو تیم خیلی جدی‌تر بود و حتی به درگیری بازیکنان دو تیم در زمین هم بدل شد، اما درنهایت تساوی یک بر یک در یک بازی سخت حکم به صعود تیم امید به مرحله نیمه نهایی داد.

1888039

دیدگاه‌ها