کد خبر : 1944748 | 27 خرداد 1402 ساعت 12:13 | 57.7K بازدید | 60 دیدگاه

تکرار یک اتفاق بد و جریمه‌ای که اضافه می‌شود

بطری‌هایی که 110 میلیون برای استقلال آب خورد!

باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.

بطری‌هایی که 110 میلیون برای استقلال آب خورد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ناپسندی که در چند بازی گذشته از سوی هواداران استقلال در بازی‌های این رخ داد، پرتاب اشیاء به داخل زمین بوده است. در بازی استقلال و پارس جنوبی در جام حذفی که در ورزشگاه تختی جم برگزار شد، هواداران استقلال با پرتاب بطری به داخل زمین صحنه‌های زشتی را ایجاد کردند.

بعد از آن در مسابقه استقلال و تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر ازسوی برخی هواداران استقلال این مساله تکرار شد و در نهایت در دربی شاهد این موضوع بودیم. البته که در مسابقه با پرسپولیس هواداران سرخ‌پوش هم اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند.

در چنین شرایطی کمیته انضباطی احکام خود درباره پرتاب اشیا توسط هواداران استقلال را برای دو بازی این تیم مقابل پارس جنوبی و تراکتور اعلام کرده است.

کمیته انضباطی درباره اتفاقات بازی استقلال و پارس جنوبی نوشته است: «باشگاه استقلال تهران به دلیل پرتاب اشیا و ورود به زمین توسط تماشاگرانش باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

کمیته انضباطی همچنین با اشاره به بازی استقلال و تراکتور در حکم خود آورده است:‌ «باشگاه استقلال تهران به دلیل سوء رفتار تیمی، توهین تماشاگران منتسب به بازیکنان حریف و پرتاب اشیا، باید 800 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

گفتنی است؛ هنوز احکام مسابقه دربی در فینال جام حذفی صادر نشده و احتمالا برای آن مسابقه هم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر رفتار تماشاگران خودی با جریمه سنگینی مواجه شوند.

دیدگاه‌ها