کد خبر : 1944840 | 27 خرداد 1402 ساعت 19:36 | 45.3K بازدید | 6 دیدگاه

اتفاق جذاب: لیگ برتر یک بکام جدید دارد!

رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد، با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.

اتفاق جذاب: لیگ برتر یک بکام جدید دارد!

به گزارش "ورزش سه"، رومئو بکام، وینگر 20ساله و پسر دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، فصل گذشته را در زادگاه پدرش بازی می‌کرد. رومئو که بازیکن باشگاه پدرش، اینترمیامی، بود با قراردادی قرضی به باشگاه انگلیسی برنتفورد پیوسته و در تیم B بازی می‌کرد.

1888357

رومئو بکام امروز با باشگاه برنتفورد قراردادی دائمی امضا کرد. مدت این قرارداد یک سال است و پسر دیوید بکام دست‌کم تا پایان فصل آینده در انگلیس توپ خواهد زد.

پسر دیوید بکام که بازیکن اینترمیامی بود ژانویه گذشته از باشگاه پدرش به صورت قرضی به برنتفورد پیوسته بود. او در ماه فوریه با پیراهن تیم B برنتفورد اولین گلش را برای این تیم زد. نمایش‌های رومئو مدیران باشگاه انگلیسی را متقاعد کرد که او را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند. گزارش‌ها در انگلیس حاکی است برنتفورد با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد به اینترمیامی رومئو بکام را جذب کرده است.

روزنامه سان می‌گوید رومئو بعد از نقل مکان کردن به شهر لندن به زندگی در این شهر علاقه‌مند شده و دیگر تمایلی برای بازگشت به آمریکا ندارد.

1888358

دیدگاه‌ها