کد خبر : 1944962 | 28 خرداد 1402 ساعت 10:52 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش اودگارد به مقصر شکست: از او حرف نزنید!

مارتین اودگارد، ستاره نروژ، معتقد است که این تیم فقط بر اساس اشتباه یک بازیکن شکست نخورده و تمام تیم مقصر هستند.

واکنش اودگارد به مقصر شکست: از او حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ شب گذشته در مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2024 به مصاف تیم ملی اسکاتلند رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

آن‌ها با یک گل تا دقیقه 87 از حریف پیش بودند اما اشتباه شیری اوستیگارد در از دست دادن توپ باعث شد که اسکاتلند گل مساوی را به ثمر برساند و دو دقیقه بعد گل دوم را هم وارد دروازه حریف کند تا نروژ شکست دیگری را متحمل شود. 

اودگارد پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره اشتباه این بازیکن گفت: «او اشتباهاتی داشت اما مسئله درباره این بازیکن نیست. مسئله درباره تیم است. ما همه کنار هم هستیم. ما کنار هم برنده می‌شویم و کنار هم می‌بازیم. من دوست ندارم هیچ حرف دیگری درباره او بشنوم. ما امروز به عنوان یک تیم باختیم.»

1888563

این بازیکن پس از پایان بازی به شدت ناراحت و ناامید بود اما برای صحبت با خبرنگاران و توضیح درباره اتفاقاتی که رخ داده بود حاضر شد. 

او در این باره گفت: «این اتفاق واقعا افتضاح بود. دوست داشتم که می‌توانستم کاری انجام دهم اما بدنم این اجازه را نداد. این اتفاقی ناامیدکننده و وحشتناک بود. عضلات هر دوپای من ناگهان به شدت گرفتند و نتوانستم دنبال توپ بدوم.

شاید بعضی افراد فکر کنند که مطرح کردن چنین موضوعی از سوی من درواقع دروغی برای توجیه اتفاقی است که رخ داده اما من واقعا این کار را انجام نمی‌‎دهم. من دوست دارم همه چیزم را برای نروژ فدا کنم.»

دیدگاه‌ها