کد خبر : 1944966 | 28 خرداد 1402 ساعت 10:59 | 19.5K بازدید | 9 دیدگاه

لوا مخالف اخراج فلیک: کمی صبور باشید

روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هواداران فوتبال آلمان باید صبر بیشتری داشته باشند.

لوا مخالف اخراج فلیک: کمی صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی آلمان در دیدار دوستانه برابر لهستان باعث شد که موج شدیدی از انتقادات علیه هانسی فلیک و تیمش به راه بیفتد. 

آن‌ها چند روز قبل نیز در دیدار برابر اوکراین با تساوی 3-3 متوقف شده بودند و این باخت نگرانی‌ها درباره وضعیت تیم ملی آلمان را بیش از پیش افزایش داد. 

همین موضوع باعث شد که زمزمه‌هایی درباره احتمال برکناری هانسی فلیک از هدایت این تیم شنیده شود. آلمان میزبان جام ملت‌های اروپای 2024 است و آن‌ها به هیچ وجه دوست ندارند اتفاقات جام جهانی 2022 در این مسابقات هم تکرار شود. 

1888166

با این حال، لواندوفسکی که سابقه کار با این مربی را در زمان حضورشان در بایرن مونیخ دارد معتقد است که آن‌ها نباید عجله کنند و باید منتظر عملکرد بهتری از تیم ملی کشورشان باشند. 

لوا در این باره به روزنامه بیلد گفت: «آلمان هنوز زمان زیادی تا شروع مسابقات یورو دارد. شما باید کمی صبور باشید. آلمان مطمئنا در طی چند ماه پیش رو بهتر بازی خواهد کرد. آن‌ها در بازی برابر لهستان در نیمه دوم هم شانس‌های بسیار زیادی داشتند. 

باید اعتراف کنم که ما کمی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. بازیکنان جدید و جوان بسیاری در ترکیب این تیم حضور دارند. با توجه به بازیکنانی که تیم ملی آلمان در اختیار دارد، همه باید نگاه مثبتی به این تیم داشته باشند.»

دیدگاه‌ها