کد خبر : 1944990 | 28 خرداد 1402 ساعت 12:58 | 80.4K بازدید | 22 دیدگاه

مذاکرات پورتو با آقای گل کشور جنگ زده

با خرید مهاجم اوکراینی: طارمی یک قدم تا جدایی!

پورتو برای جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی، با آقای گل فصل گذشته لیگ برتر اوکراین وارد مذاکره شده است.

با خرید مهاجم اوکراینی: طارمی یک قدم تا جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، هر روز که از بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد، احتمال جدایی مهدی طارمی نیز افزایش پیدا می‌کند. برای رعایت فیرپلی مالی و تراز شدن حساب‌های مالی، پورتو نیاز به فروشی بین 55 تا 60 میلیون یورو دارد. یک سال از قرارداد مهاجم ایرانی باقی مانده و خبری از تمدید آن نیست و همین مسئله نیز شایعات ترک دراگائو را افزایش داده است.

روز گذشته، اکرم کونور، خبرنگار مطرح ترکیه ای از علاقه سه باشگاه عربستانی به جذب طارمی خبر داد. این خبر تازه ای نیست و چند هفته ای است که نام مهدی با تیم‌های سعودی گره خورده است. اما این بار به جز الهلال، دیگر تیم بزرگ شهر ریاض یعنی النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و الاهلی که پس از یک فصل حضور در دسته اول به لیگ حرفه ای بازگشته، خواهان مهاجم ایرانی هستند.

طارمی تا به امروز قرارداد خود را با پورتو تمدید نکرده و آبی و سفیدها علاقه ای به از دست دادن رایگان آقای گل لیگ پرتغال در تابستان سال 2024 ندارند و می‌خواهند در صورت عدم توافق برای تمدید، این بازیکن را همین تابستان بفروشند و به همین منظور جانشین او را نیز انتخاب کرده اند.

روزنامه رکورد در شماره امروز خود نوشت که پورتو صحبت‌ها را برای به خدمت گرفتن جانشین طارمی آغاز کرده و آرتن دووبیک، اقای گل فصل گذشته لیگ اوکراین و عضو تیم دنیپرو مد نظر اژدها قرار گرفته است.

1888602

در این گزارش آمده است:

آرتم دووبیک، مهاجم 25 ساله که عضو تیم دنیپرو است، توسط پورتو زیر نظر قرار دارد تا در صورت جدایی مهدی طارمی که در فصل آخر قراردادش حضور دارد و در رادار میلان قرار گرفته است، به خدمت گرفته شود. این بازیکن فصل قبل آمار قابل توجهی را از خود بر جای گذاشت و موفق شد در 39 مسابقه، 29 بار گلزنی کرده و هفت مرتبه نیز پاس گل بدهد.

البته باشگاه اوکراینی قصد ندارد جواهر خود را با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو از دست بدهد. به خصوص اینکه بخش قابل توجهی از این انتقال به باشگاه قبلی وی یعنی میتیلاند دانمارک می‌رسد و این می‌تواند مانعی برای مذاکرات احتمالی باشد. ضمن اینکه دووبیک قراردادش را با همان شرکت ترانسفری تمدید کرده که مودریک را با مبلغ 103 میلیون یورو به چلسی فروخت و آن‌ها علاقه ای ندارند که آقای گل اوکراین را ارزان بفروشند.

1888603

دووبیک تا سال 2025 با تیم دنیپرو قرارداد دارد و بازیکن تیم ملی کشورش محسوب می‌شود. علاوه بر پورتو، باشگاه هایی از اسپانیا تا انگلیس خواهان این مهاجم هستند. اورتون در ژانویه علاقه مند به جذب دووبیک بود، اما در نهایت به دلیل درخواست‌های دنیپرو، از جذب این بازیکن عقب نشینی کرد. از سوی دیگر، باشگاه اوکراینی نیز حاضر نیست ستاره خود را به راحتی از دست بدهد.

خروج احتمالی مهدی طارمی می‌تواند پورتو را برای تقویت خط حمله به سمت بازار سوق دهد، اما در حال حاضر این موضوع در اولویت نیست. فران ناوارو اسپانیایی که در دو فصل گذشته 37 گل برای ژیل ویسنته به ثمر رساند، از ابتدای سال با اژدها به توافق رسیده است و تنها منتظر رسمی شدن این انتقال در ماه جولای است.

دیدگاه‌ها