کد خبر : 1944992 | 28 خرداد 1402 ساعت 12:55 | 18.7K بازدید | 27 دیدگاه

وعده به حریف آرژانتین: مساوی کنید، پاداش بگیرید

فدراسیون فوتبال اندونزی به بازیکنان این تیم وعده داده که حتی در صورت گرفتن مساوی از تیم ملی آرژانتین به آن‌ها پاداش خواهد داد.

وعده به حریف آرژانتین: مساوی کنید، پاداش بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اندونزی قرار است روز دوشنبه در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد. 

فدراسیون فوتبال اندونزی که بسیار مشتاق برگزاری این بازی و رویارویی بازیکنان تیمش با بازیکنان تیم قهرمان جام جهانی 2022 قطر است، اعلام کرده که حتی در صورتی که آنها موفق به کسب تساوی شوند پاداشی دریافت خواهند کرد. 

اریک توهیر، رییس فدراسیون فوتبال اندونزی، در این باره به آنتارا گفت:« ما برنامه داریم تا حتی اگر آنها برابر آرژانتین مساوی کنند هم پاداش‌هایی پرداخت کنیم، چه برسد به این که بتوانند پیروز شوند. این اولین بار خواهد بود که من در صورت تساوی حاضر به پرداخت پاداش هستم.»

1888299

تیم ملی اندونزی در حال حاضر در جایگاه صد و چهل و نهم رده‌بندی فیفا قرار دارد اما تب فوتبال در این کشور بسیار داغ است و تمامی 60 هزار بلیت در نظر گرفته شده برای این بازی از چند روز قبل به فروش رسیده است. 

این در حالی است که تعدادی از بازیکنان بزرگ و کلیدی آرژانتین مانند لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا و لیساندرو مارتینز در این بازی حضور نخواهند داشت.

مسی در تور آسیایی آرژانتین حضور داشت اما پس از انجام بازی برابر استرالیا در شهر پکن که در آن موفق به گلزنی هم شد، تصمیم گرفت اردو را ترک کند و به همراه خانواده‌اش تعطیلات را آغاز کند و به همین دلیل در این بازی حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها