کد خبر : 1945048 | 28 خرداد 1402 ساعت 17:37 | 31.8K بازدید | 27 دیدگاه

روایت گریزمان از ماجرای جنجالی کاپیتانی امباپه

آنتوان گریزمان فاش کرد نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مسئله درگیر بوده است.

روایت گریزمان از ماجرای جنجالی کاپیتانی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان از ناراحتی‌اش به دلیل انتخاب نشدن به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه حرف زد. بعد از بازنشسته شدن هوگو لوریس از مسابقات ملی، کیلیان امباپه 24 ساله به عنوان جانشین او انتخاب شد و بازوبند کاپیتانی را به دست بست.

گریزمان 32 ساله در حالی به عنوان کاپیتان دوم کشورش انتخاب شد که در مقایسه با امباپه سن بیشتری دارد و در مسابقات ملی هم بازیکن درخشانی بوده است.

مهاجم اتلتیکو مادرید در مصاحبه با تله‌فوت فاش کرد که چند روز طول کشیده تا بتواند این قضیه را هضم کند: «قبول کردنش سخت بود، من 32 سالم است و هنوز می‌توانم بدوم، ولی می‌دانم که دارم به پایان حرفه‌ام نزدیک می‌شوم. یکی دو روز سخت برای هضم این قضیه داشتم.»

1888710

گریزمان هم اکنون به جای خط حمله در خط میانی فرانسه بازی می‌کند و تبدیل به یک هافبک بازی‌ساز کلیدی برای تیم کشورش شده است. انتظار می‌رود او در دیدار فرداشب مقابل یونان در مقدماتی یورو 2024 در ترکیب اصلی تیم باشد.

با همه این‌ها، گریزمان گفت تا زمانی که درون زمین است و با پیراهن فرانسه بازی می‌کند، خوشحال است. او گفت: «من کاملا از کاپیتانمان، کیلیان، حمایت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها