کد خبر : 1945083 | 28 خرداد 1402 ساعت 21:10 | 89K بازدید | 16 دیدگاه

تصمیم ژاوی: بارسا این بازیکن را مجانی هم نمی‌خواهد!

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند با وجود پیشنهاد شدن آدریان رابیو به بارسلونا این باشگاه تمایلی به جذب او ندارد حتی اگر به عنوان بازیکن آزاد باشد.

تصمیم ژاوی: بارسا این بازیکن را مجانی هم نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است. روز گذشته مارکا گزارش داده بود ژاوی در جلسات مختلف با مدیران بارسا اعلام کرده هر طور شده در سه پست به تقویت تیمش احتیاج دارد ولی احتیاج او به هافبک دفاعی بیش از هر پست دیگری است.

در روزهای گذشته گزارش‌های زیادی در اسپانیا منتشر بود که از پیشنهاد شدن چند هافبک دفاعی به بارسا خبر می‌داد. یکی از این هافبک‌های دفاعی آدریان رابیو ستاره فرانسوی یوونتوس بود. به نظر می‌رسید رابیو برای بارسا بسیار جذاب خواهد بود چرا که قرارداد او با یووه چند روز دیگر به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی کاتالونیا شود.

1785618

اما گزارش‌های امروز در اسپانیا مدعی است بارسلونا به جذب آدریان رابیو هیچ تمایلی نشان نداده است. این با توجه به وخامت اوضاع مالی باشگاه کاتالان عجیب به نظر می‌رسد. رابیو از زمانی که پاری سن ژرمن را ترک کرد و راهی یوونتوس شد در تیم مکس آلگری عملکرد قابل قبولی داشته است.

رابیو در فصلی که گذشت برای یوونتوس در سری آ 12 گل به ثمر رساند. به نظر می‌رسید رابیو قراردادش با بیانکونری را تمدید کند ولی نامشخص بودن آینده این باشگاه و احتمال مجازات‌های سنگین باعث شده رابیو در آستانه ترک یوونتوس باشد.

1736313

دیدگاه‌ها