کد خبر : 1945119 | 29 خرداد 1402 ساعت 06:30 | 62.8K بازدید | 100 دیدگاه

تمرکز تراکتور روی ۴ خرید خارجی

با حفظ صفا، ریکاردو و گوستاوو، تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن خارجی خواهد بود.

تمرکز تراکتور روی ۴ خرید خارجی

به گزارش “ورزش سه”، مدیران و مالک تراکتور بیشترین علاقه را نسبت به افزایش سهمیه بازیکن خارجی داشتند و مدعی هستند که با این قانون، میزان دستمزدها در لیگ برتر کاهش خواهد یافت.

از این رو به نظر می‌رسد تحرکات تراکتور در پنجره تابستانی به شکلی است که آنها علاقه دارند تا بخش اصلی بودجه خود را برای ۶+۱ بازیکن خارجی هزینه کنند.

در این بین سهمیه بازیکن آسیایی به صفا هادی رسیده و دو بازیکن غیر آسیایی، گوستاوو ‌واگنین و ریکاردو الوز، نیز تحت قرارداد تراکتور هستند.

1856972

با این حال مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا ۴ بازیکن خارجی دیگر را هم به خدمت بگیرند که این موضوع با هماهنگی پاکو خمس پیش می‌رود.

باتوجه به اینکه تراکتور سهمیه آسیایی دارد، از مزیت خرید ۷ بازیکن خارجی برخوردار است و خمس نیز بودجه خوبی برای این موضوع در اختیار دارد.

البته نکته مهم این است که سرخپوشان تبریزی نهایت دقت را به کار بسته‌اند تا بازیکنی بگیرند که در ۶۰ درصد بازی‌های لیگ برتر به میدان برود تا یک سهمیه آنها برای فصل آینده نسوزد.

تراکتور تنها تیمی است که امکان دارد تمام ۷ سهمیه خارجی خود را استفاده کند که این برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها