کد خبر : 1945228 | 29 خرداد 1402 ساعت 14:03 | 36.4K بازدید | 14 دیدگاه

ارلینگ هالند به قولی که داده بود عمل کرد

خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند در زمان پیوستن به این باشگاه قول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به آن‌ها داده بود.

ارلینگ هالند به قولی که داده بود عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان گذشته از دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست و توانست در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر شود. 

او رکوردهای بسیاری را در لیگ برتر شکست و به نام خودش به ثبت رساند و به این تیم در کسب سه‌گانه رویایی و خصوصا اولین قهرمانان تاریخ این باشگاه کمک بسیاری کرد. 

المبارک درباره جذب این ستاره نروژی به سایت رسمی منچسترسیتی گفت: «او عجب خریدی بود! چیزی که پس از خرید او در اولین صحبتی که با هم داشتیم باعث شگفتی من شد، اعتماد به نفس بسیار بالایی بود که این بازیکن داشت. 

1886803

او ویژگی بسیار خاصی دارد که ترکیبی از اعتماد به نفس به همراه احترام است. این بازیکن پس از امضای قرارداد توانست به راحتی با مدیرش صحبت کند و این موضوعی بود که توجه من را جلب کرد. 

هالند  یک سال قبل در این گفتگو به من گفت آقای مدیر، من لیگ قهرمانان را برای شما کسب خواهم کرد. من اینجا هستیم تا لیگ قهرمانان را برای منچسترسیتی به دست آورم و ما به زودی این جام را به دست خواهیم آورد. 

این صحبت‌ها بزرگی این بازیکن را به من نشان داد. این صحبت‌ها نشان داد که ارلینگ دقیقا در چه جایگاهی قرار دارد و تازه این شروع کار بود. شاید بخش ترسناک ماجرا این است که این تازه شروع کار برای او است.»

دیدگاه‌ها