کد خبر : 1945230 | 29 خرداد 1402 ساعت 14:14 | 268.6K بازدید | 107 دیدگاه

چه زود همه چیز سرد شد

بدترین تصمیم همه فوتبال کریم بنزما!

کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.

بدترین تصمیم همه فوتبال کریم بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما به پایان کار خود در رئال مادرید رسید. اسطوره فرانسوی پس از سال‌ها حضور در لباس رئال، از این تیم جدا شد و پس از بازی با بیلبائو در مراسمی ویژه از باشگاهی که در آن به همه افتخارات ممکن رسید، خداحافظی کرد.

1883912

از ماه‌های گذشته اخبار فراوانی مبنی بر احتمال جدایی مهاجم فرانسوی از سفیدها به گوش می‌رسید. عربستانی‌ها سفت و سخت زیر پای بنزما نشسته بودند و با ارائه پیشنهادی سرسام‌آور، خواستار جذب این بازیکن شده بودند. پیشنهاد 400 میلیون یورو برای 2 فصل به این بازیکن به اضافه مزایا و پاداش‌ها به کریم در نهایت او را به جدایی از رئال وسوسه کرد و تصمیمش را نهایی کرد. قبل از اعلام رسمی جدایی، کریم در مراسم اسطوره‌های مارکا گفته بود که شایعات اینترنتی صحت ندارند تا همه به ماندنش امیدوار شوند ولی ستاره فرانسوی نتوانست به پیشنهاد سعودی‌ها پاسخ منفی بدهد.

رئال مادرید و در صدر آن‌ها فلورنتینو پرز خواستار تمدید قرارداد بنزما شده بودند و در این زمینه نیز تلاش زیادی انجام دادند. با این حال، رئال از این بازیکن خواسته بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصمیمش را به مدیران باشگاه اعلام کند تا در صورت جدایی، به فکر بازیکن جانشین باشند.

1887248

کریم در روز خداحافظی خود گفت: «من رویای امضای قرارداد با رئال مادرید و بازنشستگی در اینجا را داشتم، اما زندگی گاهی اوقات به شما فرصت دیگری می‌دهد.»

 ستاره فرانسوی به دوران طلایی خود با رئال مادرید پایان داد و حالا پس از گذشت دو هفته از جدایی، برای همیشه پیوندش با رئال در اینستاگرام را نیز پایان داد.

1889008

بنزما دنبال کردن صفحه رسمی رئال مادرید در اینستاگرام را متوقف کرده تا در حساب خود تعداد صفحاتی که فالو دارد از 141 به 140 کاهش پیدا کند. او در اینستاگرام همچنان بسیاری از هم تیمی های سابق مادریدی خود و دیگر ستاره های دنیای فوتبال مثل ارلینگ هالند، ژوائو فلیکس، فوتبالیست‌های بزرگ فرانسوی، نیمار، آنچلوتی، زیدان، لوکا دونچیچ و البته صفحه باشگاه جدیدش را فالو دارد.

1883485

به نظر می رسد تنها دو هفته پس از جدایی، رابطه او با باشگاه مادریدی به سردی گرائیده است. ستاره فرانسوی در شرایط خوب و بدون هیچ مشکلی با باشگاه رئال را ترک کرد و پس از رسیدن به تمام اهدافش در رئال، این واکنش او برای بسیاری از هواداران رئال غیر قابل درک است.

رئال زودتر و در یک اقدام حرفه ای صفحه کریم را آنفالو کرد چرا که او دیگر بازیکن رسمی باشگاه نیست و پاسخ کریم نیز آنفالو کردن حساب رسمی رئال مادرید بود. اقدام رئال کاملا طبیعی بود چون هر 40 صفحه ای که دنبال می‌کند، متعلق به بازیکنان فوتبال و بسکتبال باشگاه است اما واکنش بنزما عجیب به نظر می‌رسد و بازخورد مثبتی میان دوست داران رئال مادرید نداشته است. 

1883458

کریم در رئال به همه افتخارات ممکن رسید و توپ طلا را نیز برد اما حالا ترجیح داده ارتباطی با باشگاه سابقش حتی در اینستاگرام نداشته باشد. او اما همچنان صفحه توییتر رئال را دنبال می کند.

دیدگاه‌ها