کد خبر : 1945261 | 29 خرداد 1402 ساعت 16:14 | 26.6K بازدید | 6 دیدگاه

مظاهری جواب مثبت به نساجی نداده است

رشید- رحمتی، وصال هنوز نزدیک نیست!

با وجود گمانه‌زنی‌های مطرح شده اما رشید مظاهری هنوز به پیشنهاد نساجی مازندران پاسخ مثبت نداده است.

رشید- رحمتی، وصال هنوز نزدیک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالات تابستانی است؛ دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران نیم فصل لیگ بیست و دوم از سپاهان به پیکان رفت و در این تیم تهرانی با آرامش بیشتر کارش را جلو برد و نمایش‌های نسبتا مطلوبی نیز از خود برجای گذاشت.

رشید بعد از بدشانسی‌هایی که در استقلال و سپاهان آورد، در پیکان نشان داد هنوز از نظر شرایط جسمانی در فرم ایده‌آلی قرار دارد و می‌تواند همچنان یکی از گلرهای مطرح فوتبال ایران باشد. با این حال مظاهری قصد تمدید قرارداد با خودروسازان را ندارد و به همین خاطر درباره او در نقل و انتقالات تابستانی گمانه‌زنی های زیادی مطرح شده است.

گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران دو تیمی هستند که خواهان جذب رشید شده‌اند و در عین حال گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های چارچوب استقلال برای فصل آینده نیز هست.

در چنین شرایطی امروز شایعاتی درباره توافق رشید با نساجی و پاسخ مثبت این گلر باتجربه به سیدمهدی رحمتی سرمربی آن به گوش رسید، اما چنین مسئله‌ای درست نیست.

رشید هنوز پاسخی به پیشنهاد نساجی نداده و منتظر روزهای آینده است. او قصد دارد با بررسی دقیق پیشنهادهای خود بهترین تصمیم را بگیرد و باید دید این دروازه‌بان لیگ بیست و سوم را با پیراهن کدام تیم شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها