کد خبر : 1945283 | 29 خرداد 1402 ساعت 18:08 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی بورنموث از اسپانیا آمد

یک اسپانیایی دیگر در مسیر آرتتا و امری

باشگاه بورنموث که امروز مربی سابقش گری اونیل را اخراج کرد، دقایقی پیش اعلام کرد آندونی ایرائولا را به عنوان سرمربی جدید تیمش استخدام کرده است.

یک اسپانیایی دیگر در مسیر آرتتا و امری

به گزارش "ورزش سه"، آندونی ایرائولا، مربی اسپانیایی که تا پایان فصل گذشته هدایت رایو وایه‌کانو در لالیگا را بر عهده داشت ولی در پایان فصل از این تیم کنار گذاشته شد، امروز به عنوان سرمربی جدید بورنموث منصوب شد تا از فصل آینده هدایت این تیم را در لیگ برتر به عهده داشته باشد.

باشگاه بورنموث با انتشار اطلاعیه‌ای تایید کرد که ایرائولا را با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی استخدام کرده است. این خبر چند ساعت بعد از آن منتشر شد که بورنموث سرمربی فصل گذشته خود گری اونیل را اخراج کرد. اخراج اونیل که باعث ماندگار شدن بورنموث در لیگ برتر شده بود بسیاری را متعجب کرد. ایرائولا حالا وظیفه هدایت پروژه قطعی شدن ماندگاری این تیم در لیگ برتر را به عهده گرفته است.

1889100

آندونی ایرائولای اسپانیایی مدتی بود مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار داشت. در میانه فصل لیدز سعی داشت او را به خدمت بگیرد اما ایرائولا تصمیم گرفت در رایو وایه‌کانو بماند تا قراردادش را به پایان برساند.

ایرائولا در اسپانیا مربی مورد توجهی است و پیش از رایو وایه‌کانو سابقه هدایت سویا، سلتاویگو و آلمریا را داشته است. او حالا با انتقال به فوتبال انگلیس راه کسانی مثل آرتتا، امری، گواردیولا و لوپتگی را ادامه می‌دهد.

بیل فولی، رئیس و مالک باشگاه بورنموث، با انتشار اطلاعیه‌ای خبر استخدام ایرائولا را اعلام کرد و گفت: "ما از همکاری با آندونی ایرائولا هیجان‌زده‌ایم و ورود او به باشگاه بورنموث را خوشامد می‌گوییم. با توجه به اینکه قرارداد او در اسپانیا امسال تابستان به پایان می‌رسید باید سریع دست به کار می‌شدیم. چندین باشگاه در نقاط مختلف اروپا به شدت خواهان جذب او بودند. سبک بازی تیم‌های ایرائولا مهم‌ترین عامل در تصمیم ما بود. دستاوردهای او در اسپانیا قابل توجه بوده و ما اطمینان داریم که او گزینه مناسبی برای روند بعدی باشگاه است".

1889101

دیدگاه‌ها