کد خبر : 1945318 | 29 خرداد 1402 ساعت 20:55 | 84.5K بازدید | 15 دیدگاه

تیم صعود نکرد، ماشین کاپیتان را به رگبار بستند!

شلیک چندین گلوله به اتومبیل کاپیتان تیم فوجا در ایتالیا بعد از ناکامی این تیم در صعود به لیگ سری B این کشور خبرساز شده است.

تیم صعود نکرد، ماشین کاپیتان را به رگبار بستند!

به گزارش "ورزش سه"، داویده دی‌پاسکاله، کاپیتان ایتالیایی تیم فوجا، امروز صبح با شنیدن صدای شلیک چند گلوله از جا پرید. او متوجه شد افرادی ناشناس اتومبیل او را که در مقابل آپارتمانش پارک بوده به رگبار بسته‌اند.

این اتفاق بعد از آن افتاد که تیم فوجا در حالی که می‌توانست با پیروزی مقابل لچو جواز صعود به لیگ سری B را به دست بیاورد اما شکست خورد تا فصل آینده را هم در سری C بازی کند.

لچو در آن بازی مقابل فوجا 3-1 به پیروزی رسید تا به لیگ دسته بالاتر صعود کند. بعد از این شکست، هواداران افراطی فوجا بازیکنان این تیم را تهدید کرده بودند. کاپیتان فوجا می‌گوید به رگبار بستن اتومبیلش توسط هواداران انجام شده و به همین علت به پلیس شکایت کرده است.

1889159

رسانه‌های محلی ایتالیا گزارش دادند که دادستانی و پلیس تحقیقات اولیه درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند. دی‌پاسکاله می‌گوید با توجه به عملی شدن تهدیدهای هواداران نگران جانش شده است.

بازیکنان فوجا بعد از شکست مقابل لچو دیشب به شهرشان برگشتند و در حالی که ناراحتی در چهره‌هایشان مشخص بود از مصاحبه با رسانه‌های محلی خودداری کردند. آنها از فرودگاه به استادیوم خانگی‌شان رفته و سپس به صورت انفرادی راهی خانه‌هایشان شدند. گروهی کوچک از هواداران در فرودگاه منتظر آنها بودند و گفته می‌شود این گروه در فرودگاه اقدام به تهدید بازیکنان فوجا کردند.

1889158

دیدگاه‌ها