کد خبر : 1945320 | 29 خرداد 1402 ساعت 21:09 | 36.7K بازدید | 15 دیدگاه

بحران در بلژیک: آینده کورتوا در تیم ملی در خطر است

دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.

بحران در بلژیک: آینده کورتوا در تیم ملی در خطر است

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آلمانی کیکر مدعی شد شنبه‌شب و در جریان دیدار تیم ملی بلژیک مقابل اتریش در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 رختکن بلژیک شاهد عصبانیت و داد و فریاد تیبو کورتوا بوده است.

بعد از داد و فریاد کورتوا در رختکن، او روز یکشنبه صبح در تمرین تیم ملی کشورش غایب بود. تمرینی که برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل استونی برگزار شده بود. رسانه‌های بلژیک اعلام کردند علت غیبت ناگهانی کورتوا در تیم ملی کشورش و عصبانیت شب قبل او دعوا بر سر بازوبند کاپیتانی بوده است. با توجه به غیبت کوین دی‌بروینه مصدوم، تدسکو تصمیم داشت در بازی مقابل اتریش بازوبند را به روملو لوکاکو داده و در بازی مقابل استونی این بازوبند را در اختیار کورتوا قرار دهد.

1889161

با اینکه دومینیک تدسکو بعد از بازی شنبه‌شب مقابل اتریش در نشست خبری خود به ستایش از تیبو کورتوا پرداخت اما این پیش از غیبت دروازه‌بان رئال در تمرین تیم ملی کشورش بود. رسانه‌های بلژیکی می‌گویند تدسکو از این رفتار کورتوا به شدت عصبانی شده و ممکن است آینده او در تیم ملی به خطر بیفتد.

حالا همه نگاه‌ها به نشست خبری تدسکو در آستانه بازی مقابل استونی است و انتظار می‌رود سوال‌های زیادی از او درباره کورتوا و غیبت عجیبش در اردوی تیم ملی پرسیده شود.

1889162

دیدگاه‌ها