کد خبر : 1945390 | 30 خرداد 1402 ساعت 10:52 | 37K بازدید | 3 دیدگاه

مربی سابق بارسا نظر نیمار را برای جدایی عوض کرد

نیمار، ستاره برزیلی، دیگر قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد و مشتاق همکاری با لوئیس انریکه است.

مربی سابق بارسا نظر نیمار را برای جدایی عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد و بسیاری معتقد هستند که او فصل آینده در لیگ برتر انگلیس توپ خواهد زد. 

اریک تن‌هاخ علاقه زیادی به او دارد و به دنبال تقویت خط حمله تیمش نیز هست و همین باعث شده که منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جذب این بازیکن مطرح شود. 

شرایط پیش آمده در پی اس جی و نارضایتی هواداران این تیم از لیونل مسی و نیمار هم باعث شد که بحث جدایی او بیش از پیش جدی شود و مدیران این باشگاه هم آماده دریافت و بررسی پیشنهادات باشند. 

1886141

اما حالا روزنامه اکیپ مدعی شده که این وضعیت کاملا تغییر کرده و حضور احتمالی لوئیس انریکه روی نیمکت این تیم موجب شده که نیمار به صورت کلی در تصمیماتش تجدید نظر کند. 

این بازیکن 31 ساله حالا دیگر تمایلی برای ترک پی اس جی ندارد و مشتاق است که بار دیگر کار با این مربی را تجربه کند و امسال هم تحت هدایت او در پارک دو پرنس به میدان برود. 

این دو نفر پیش از این سه فصل رویایی را در بارسلونا در فاصله سال‌های 2014 تا 2017 سپری کردند. تنها لیگ قهرمانان حاضر در کارنامه نیمار هم تحت هدایت انریکه در بارسا به دست آمد.

دیدگاه‌ها