کد خبر : 1945430 | 30 خرداد 1402 ساعت 13:36 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

10 موقعیت گل داشتیم که نزدیم!

محصص: ایران، کره جنوبی را شکست می‌دهد

مرتضی محصص به پیروزی تیم نوجوانان ایران در مصاف با کره جنوبی و صدرنشینی در گروه B جام ملت‌های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی خوشبین است.

محصص: ایران، کره جنوبی را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم نوجوانان ایران بعد از پیروزی 6-1 در برابر افغانستان در برابر قطر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و حالا در بازی پایانی گروهی باید به مصاف کره جنوبی برود که 6 امتیازی است.

رییس کمیته فنی و توسعه در خصوص بازی ایران در برابر قطر که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، به سایت فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته بازی دیدار تیم‌های ایران و قطر را تماشا کردم. نوجوانان ایران عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت. یک بعد کسب نتیجه و بعد دیگر نحوه بازی و عملکرد بازیکنان است. معتقدم که نباید فقط نتیجه گرا باشیم. در این رده سنی باید قبول کنیم سیر پیشرفت بازیکن مهمتر از کسب نتیجه است. تیم نوجوانان تیمی است که در بازی‌های مهمی شرکت کرده و برای موفقیت می‌جنگد. اما نباید صرفا به نتیجه فکر کنیم. اگر نتیجه گرا باشیم آینده ای در بزرگسالان نخواهیم داشت. نوجوانان ایران آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان هستند. بر همین اساس باید به کسب تجربه و توانمندی آن‌ها افزوده شود تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم. ضمن اینکه می‌توان نیم نگاهی به نتیجه هم داشته باشیم اما هدف اصلی ما سیر پیشرفت و صعود بازیکنان در مسیر حرفه ای فوتبال باید باشد.

مرتضی محصص ادامه داد: بازی روز گذشته یک طرفه بود. قطر در لاک دفاعی فرو رفته بود و ملی پوشان ایران بدشانس بودند. نزدیک به 10 شانس گل را از دست دادیم. تیم ما تیمی نبود که از نتیجه مساوی و عملکرد راضی باشد. به همین دلیل هجومی بازی می‌کرد و موقعیت‌ها و تک به تک‌های زیادی را از دست داد. توانایی که در تیم می‌بینم، مطمئنم کره جنوبی را شکست می‌دهیم. باید به آینده این بچه‌ها نگاه کرد. بدون شک حسین عبدی و کادر فنی تاثیر گذارش برنامه ریزی کاملی برای این تیم دارند و می‌توان به صعود و موفقیتشان امیدوار بود. اگر موقعیت‌هایی که مقابل قطر از دست دادیم را مقابل کره جنوبی از دست ندهیم، پیروز میدان خواهیم بود. این تیم شایستگی صعود به جام جهانی را دارد و ما منتظر درخشش بازیکنان فاقد از هر نتیجه‌ای هستیم.

دیدگاه‌ها