کد خبر : 1945442 | 30 خرداد 1402 ساعت 13:56 | 28.3K بازدید | 3 دیدگاه

خشم ستاره سابق یونایتد: این باشگاه را زودتر بفروشید!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از مالکان فعلی این باشگاه به خاطر تعلل در فروش یونایتد عصبانی است.

خشم ستاره سابق یونایتد: این باشگاه را زودتر بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، خانواده گلیزر چند ماه قبل اعلام کردند که قصد فروش باشگاه منچستریونایتد را دارند و آماده هستند تا پیشنهادات مختلف را دریافت کنند. 

در نهایت دو پیشنهاد قابل توجه از شیخ جاسم بن حامد آل ثانی از قطر و سر جیم راتکلیف که میلیاردر سرشناس انگلیسی است از سایر پیشنهادات پیشی گرفتند و هواداران این باشگاه مدتی است که منتظر انتخاب گلیزرها از بین این دو پیشنهاد هستند. 

در حالی که بسیاری مدعی شده بودند که پیشنهاد خریدار قطری مورد قبول این خانواده آمریکایی قرار گرفته اما روزنامه دیلی میل خبر داد که آنها هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌اند و حتی ممکن است این وضعیت تا 12 هفته دیگر هم ادامه پیدا کند. 

1886842

نویل که به شدت از این شرایط عصبانی است به رادیو بی‌بی‌سی گفت: «این وضعیت شرم‌آور است. اما این دقیقا همان کاری است که آنها انجام داده‌اند، طول دادن همه چیز همیشه کار مورد علاقه آنها بوده است. این که هواداران را از وضعیت بی‌اطلاع بگذارید دقیقا با نحوه عملکرد آنها در 20 سال حضورشان در این باشگاه هم‌خوانی دارد.»

تاخیر در فروش باشگاه منچستریونایتد به صورت جدی عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تحت الشعاع قرار داده و ممکن است به تقویت این تیم برای فصل آینده ضربه بزند.

دیدگاه‌ها