کد خبر : 1945452 | 30 خرداد 1402 ساعت 14:55 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

رافائلا پیمنتا:

هالند در سیتی می‌ماند اما آینده وراتی معلوم نیست

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند تاکید کرد که این ستاره نروژی در منچسترسیتی خواهد ماند.

هالند در سیتی می‌ماند اما آینده وراتی معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، رافائلا پیمنتا بعد از درگذشت مینو رایولا مدیربرنامه ستاره‌هایی شده که رایولا ایجنت آن‌ها بود. از میان این بازیکنان، ارلینگ هالند یکی از شاخص‌ترین‌ها است.

با وجود درخشش زیاد هالند در اولین فصل حضورش در سیتی و بردن سه‌گانه، این شایعه وجود دارد که رئال مادرید تابستان آینده برای خریدن او دست به کار خواهد شد.

پیمنتا با رد این شایعه گفت: «ارلینگ هالند در منچسترسیتی خواهد ماند و به بازی در آنجا ادامه خواهد داد.» به این ترتیب انتظار می‌رود آینده خط حمله سیتی تا سال‌های زیادی بیمه شده باشد.

1889384

شایعه دیگری که در دنیای فوتبال گسترش یافته، مربوط به مارکو وراتی است. گفته می‌شود این هافبک ایتالیایی قصد ماندن در پاری‌سن‌ژرمن را ندارد و می‌خواهد این تابستان به کشورش برگردد.

پیمنتا خبر جدایی او از پاریس را با قاطعیت رد نکرد و مبهم جواب داد: «او الان با تیم ملی است. تا ببینیم چه می‌شود.» با توجه به این که پیمنتا امکان بازگشت او به ایتالیا را رد نکرد، به نظر می‌رسد احتمال جدایی وراتی از پاریس زیاد باشد. چند روز پیش هم خبری منتشر شد مبنی بر این که ژوزه مورینیو شخصا با این بازیکن تماس گرفته تا او را تشویق کند به رم ملحق شود.

نفر سومی که خانم پیمنتا درباره‌اش حرف زد، دونیل مالن، مهاجم هلندی دورتموند بود: «باشگاه‌های ایتالیایی از او خوش‌شان می‌آید اما دورتموند جدایی او را در دستور کار ندارد.»

دیدگاه‌ها