کد خبر : 1945460 | 30 خرداد 1402 ساعت 15:35 | 30.7K بازدید | 28 دیدگاه

در انگلیس زندگی راحتی دارم

گواردیولا: نه، غیرممکن است مثل فرگوسن شوم

پپ گواردیولا احتمال اینکه 25 سال مربی منچسترسیتی باشد و به نوعی سر الکس فرگوسن این باشگاه شود را رد کرد.

گواردیولا: نه، غیرممکن است مثل فرگوسن شوم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا فصل فوق‌العاده‌ای با سیتی پشت سر گذاشت و توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و نیز لیگ قهرمانان کند. این اولین سه‌گانه منچسترسیتی بود و او در هفت سال گذشته توانسته سیتی را به یک باشگاه بزرگ و همیشه مدعی در اروپا تبدیل کند.

1889394

پپ که تعطیلات را در بارسلونا سپری می‌کند، به مناسبت چهل سالگی رادیو کاتالونیا در مصاحبه‌ای با این رادیو شرکت کرد و در مورد احتمال حضور طولانی‌مدت در سیتی گفت: «نه، غیرممکن است مثل سر الکس فرگوسن، 25 یا 28 سال در یک باشگاه بمانم. من فرگوسن سیتی نخواهم شد.»

گواردیولا در مورد تفاوت فوتبال انگلیس و اسپانیا گفت: «در اسپانیا شما یک روز آرام ندارید. همه جا صحبت از فوتبال و تنش‌های آن است ولی در منچستر زندگی راحت و آرامی دارم. می‌توانید پیراهن آبی بپوشید و بدون دغدغه بیرون بروید. در انگلیس ممکن است دیداری بدون حتی یک خبرنگار برگزار شود ولی در اسپانیا این غیرممکن است.»

1886633

انتقادات زیاد در اسپانیا علیه گواردیولا: «ببینید، خیلی سعی می‌کنم به آنها فکر نکنم و آزرده خاطر نشوم ولی اجتناب ناپذیر است. در هر صورت انتقادات از هر نوعش، بخشی از فوتبال است و باید با آنها کنار بیایید. در منچستر زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم از اخبار به دور باشم ولی اگر قرار بود با انتقادات روبه‌رو نشوم، شغل پدرم را ادامه می‌دادم.»

دیدگاه‌ها