کد خبر : 1945479 | 30 خرداد 1402 ساعت 17:12 | 27.1K بازدید | 22 دیدگاه

اعلام زمان و مکان معارفه نکونام: به زودی!

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که به زوی زمان معارفه جواد نکونام اعلام خواهد شد.

اعلام زمان و مکان معارفه نکونام: به زودی!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها حل شده و اکنون تنها بحث زمان اعلام رسمی عقد قرارداد با این سرمربی جوان باقی مانده است. موضوعی که به سوال اکثر هواداران این تیم تبدیل شده است.

علی امیری، معاون ورزشی استقلال دقایقی پیش و هنگام خروج از ساختمان باشگاه، صحبت‌های کوتاهی را در رابطه با زمان اعلام رسمی نام جواد نکونام به عنوان سرمربی باشگاه بیان کرد.

امیری ابتدا در برابر سوالات خبرنگاران گفت: «آقای کریمی توضیح دادند دیگه!» که اشاره وی به حجت کریمی، سرپرست آبی‌ها بود که زودتر از امیری، ساختمان باشگاه را ترک کرد.

زمانی که خبرنگاران به معاون ورزشی استقلال اعلام کردند که کریمی صحبت خاصی نکرده است، امیری نیز در رابطه با زمان اعلام نام نکونام به عنوان سرمربی جدید باشگاه اظهار داشت: قرار شد به محض نهایی شدن (قرارداد)، امشب مکان و زمان آن (معارفه نکونام) توسط روابط عمومی باشگاه اطلاع رسانی شود.

وی همچنین در ادامه و در مورد اینکه آیا حضور نکونام قطعی و تمام شده است، گفت: اجازه بدهید. می‌گویم، تا قرارداد نهایی نشود، نمی‌توان چیزی گفت. همه چیز از طریق سایت باشگاه رسما اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ها