کد خبر : 1945540 | 30 خرداد 1402 ساعت 22:48 | 309.8K بازدید | 69 دیدگاه

جام در آغوش ستاره‌های زخمی؛

بیرانوند در رختکن سعید را سورپرایز کرد! (عکس)

علیرضا بیرانوند از بیمارستان مرخص شد تا در کنار دیگر ستاره مضروب ایران با جام کافا عکس یادگاری بگیرد.

بیرانوند در رختکن سعید را سورپرایز کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انگار مصدومیت در بازی‌های مهم برای علیرضا بیرانوند تبدیل به یک عادت شده. بعد از برخورد جانکاه در بازی انگلیس، این بار در فینال جام آسیای مرکزی، برخورد او با سعید عزت‌اللهی باعث شد تا گلر شماره یک تیم‌ملی به شدت از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شود و نتواند بازی را ادامه دهد.

در بازی انگلیس، مجید حسینی بود که در یک برخورد شدید، بینی بیرانوند را شکست اما این بار عزت‌اللهی به شکلی متفاوت با بیرانوند برخورد کرد و شدت برخورد به حدی بود که بیرانوند نه تنها تعویض شد، بلکه مستقیم به بیمارستان رفت تا مداوای خود را در خارج ورزشگاه ادامه دهد.

1889534

این مصدومیت در شرایطی برای بیرانوند به وجود آمد که عزت‌اللهی قصد داشت یک توپ ارسالی را دفع کند و بیرانوند نیز همزمان برای مشت‌کردن همان توپ بلند شد و برخوردی ناخواسته رخ داد، درحالی که سعید عزت تقریبا هیچ دیدی به بیرانوند نداشت و پشت به او بود.

علاوه بر گلر تیم ملی، عزت‌اللهی به شدت دچار جراحت شد و اوضاع برای او نیز به شکل نگران‌کننده پیش می‌رفت و کادرپزشکی تیم ملی سرانجام او را به بازی برگرداند، اما سعید تا پایان بازی در زمین باقی ماند و هرچند با بانداژ، برای تیم ملی بازی کرد.

1889533

در پایان بازی، عزت‌اللهی که از مصدومیت بیرانوند به شدت ناراحت بود، با سورپرایزی جالب مواجه شد و بیرانوند را در رختکن تیم ملی دید که پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده و به جمع ملی پوشان بازگشته.

این دو که همچنان زخمی و آسیب‌دیده بودند، این عکس یادگاری را در رختکن تیم ملی با جام کافا گرفتند، جامی که در روز آخر یک برخورد و مصدومیت را برایشان به یادگار گذاشت.

دیدگاه‌ها