کد خبر : 1945598 | 31 خرداد 1402 ساعت 10:29 | 37.9K بازدید | 10 دیدگاه

امید کاپیتان انگلیس به یونایتد: لطفا من را بخرید

هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که منچستریونایتد پیشنهادی جدی برای جذب او ارائه کند.

امید کاپیتان انگلیس به یونایتد: لطفا من را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ علاقه بسیار زیادی به کار با کین دارد و از مدیران یونایتد خواسته بود که برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند. 

با این حال، تاتنهام حاضر نیست به این راحتی با جدایی این بازیکن موافقت کند و برای فروش او مبلغ هنگفتی را خصوصا برای باشگاه‌های لیگ برتری در نظر گرفته که با توجه به اتمام قرارداد کین در تابستان سال آینده غیرمنطقی به نظر می‌رسد. 

همین موضوع باعث شده که یونایتد از جذب این مهاجم انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو منصرف شود و به دنبال گزینه دیگری برای تقویت خط حمله تیمش باشد. 

1878163

اما روزنامه دیلی میل مدعی شده که کین همچنان امیدش را برای پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ از دست نداده و امیدوار است که یونایتد پیشنهادی رسمی برای جذب او ارائه دهد. 

تاتنهام به دنبال دریافت حداقل 100 میلیون پوند است اما یونایتد با توجه به شرایط قرارداد این بازیکن و همچنین نزدیک شدن او به تولد 30 سالگی حاضر نیست چنین مبلغی را پرداخت کند. 

آن‌ها آماده هستند مبلغی نزدیک به 80 میلیون پوند را برای او پرداخت کنند، چرا که تن‌هاخ بی‌صبرانه منتظر جذب یک مهاجم است و کین امیدوار است که یونایتد نهایت تلاشش را برای انتقال او به اولدترافورد به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها