کد خبر : 1945599 | 31 خرداد 1402 ساعت 10:20 | 45.8K بازدید | 2 دیدگاه

بنفیکا در یک‌قدمی نهایی کردن انتقال ستاره آرژانتینی

دی‌ماریا باشگاه سابقش را به مسی ترجیح داد

رسانه‌های کشور پرتغال و ایتالیا از نهایی شدن قرارداد آنخل دی‌ماریا با بنفیکا طی روزهای آتی خبر دادند.

دی‌ماریا باشگاه سابقش را به مسی ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، دو هفته پیش در اینستاگرام خود از تصمیم نهایی‌اش برای جدایی پرده برداشت. چند تیم باشگاهی از سرتاسر دنیا خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن هستند اما به نظر می‌رسد که مقصد آینده او یک باشگاه آشنا باشد.

اینتر میامی طی روزهای اخیر اقدامات گسترده‌ای برای جذب دی‌ماریا انجام داده است. رسانه آرژانتینی Tyc Sports هفته گذشته طی گزارشی به تلاش گسترده باشگاه آمریکایی برای انتقال دی‌ماریا خبر داد. آنها بعد از جذب مسی به دنبال خرید چند ستاره سرشناس دیگر هستند تا پرستاره‌ترین تیم تاریخ خود را بسازند.

با این وجود اما دی‌ماریا فعلا قصد جدا شدن از فوتبال اروپا را ندارد. بنفیکا جدی‌ترین مشتری این بازیکن است و به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انتقال ستاره آرژانتینی به باشگاه سابقش طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

1889656

اخبار جدید در این زمینه حاکی از آن است که مذاکرات بسیار خوبی بین طرفین انجام شده و یک‌سری جزئیات برای عقد قرارداد نهایی باقی مانده است. به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در روزهای آینده شاهد بازگشت رسمی دی‌ماریا با قراردادی یکساله – تا ژوئن 2024 – به بنفیکا خواهیم بود.

ستاره 35 ساله فوتبال آرژانتین بعد از درخشش در روساریو سنترال در سال 2007 به فوتبال اروپا نقل مکان کرد؛ بنفیکا اولین مقصد اروپایی دی ماریا بود و او طی 3 سال 76 بازی برای این تیم انجام داده و سپس طی انتقالی بزرگ راهی رئال مادرید شد. او حالا قصد دارد فوتبال خود در اروپا را درست از جایی تمام کند که آغاز کرده بود.

دیدگاه‌ها