کد خبر : 1945629 | 31 خرداد 1402 ساعت 12:13 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی نشد، مربی اسپانیایی در راه مارسی

مارسلینو گارسیا تورال که در مقطعی گزینه شماره یک جانشین لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود، با باشگاه مارسی به توافق رسید.

تیم ملی نشد، مربی اسپانیایی در راه مارسی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام فابریتزیو رومانو و رسانه های فرانسوی، مارسلینو فصل بعد روی نیمکت مارسی حضور خواهد داشت. او قراردادی دو ساله با باشگاه محبوب فرانسوی امضا خواهد کرد و تنها جزئیاتی اندک برای رسیدن به توافق کامل باقی مانده است. این اولین تجربه مربیگری مارسلینو در کشوری غیر از اسپانیا محسوب می‌شود. 

1889712

مارسلینو آخرین بار روی نیمکت بیلبائو حضور داشت و سپس گفته می‌شد به خاطر جانشینی لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا صبر خواهد کرد ولی پس از جام جهانی، لوئیس دلافوئنته مربی جدید اسپانیا معرفی شد. مارسلینو که سابقه هدایت ویارئال، والنسیا و سویا را نیز دارد، پس از یک فصل استراحت حالا آماده یک چالش جدید است.

1889714

 او گزینه دوم مارسی پس از مارسلو گایاردو بود و پابلو لونگوریا (رئیس مارسی) پس از اینکه مربی آرژانتینی پاسخ منفی داد، به سراغ مارسلینو رفت. این دو در والنسیا سابقه همکاری داشتند و توافق نیز به سرعت حاصل شد. لازم به ذکر است که مارسی فصل قبل در لیگ فرانسه رتبه سوم را کسب کرد.

دیدگاه‌ها