کد خبر : 1945658 | 31 خرداد 1402 ساعت 13:22 | 21.8K بازدید | 24 دیدگاه

هر دو حاشیه دارند

نه نیمار به‌درد یونایتد می‌خورد، نه امباپه!

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه گزینه های خوبی برای شیاطین سرخ نیستند.

نه نیمار به‌درد یونایتد می‌خورد، نه امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد ولی در فرانسه می‌گویند که دو طرف بی‌میل به قطع همکاری نیستند. امباپه هم اخیرا با ارسال نامه ای تایید کرد که بند تمدید قراردادش تا 2025 را فعال نخواهد کرد و پاسخ باشگاه نیز صریح و روشن بود. امباپه یا باید تمدید کند یا همین تابستان برود. 

1889752

در حالی که شایعاتی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به جذب نیمار و امباپه شنیده می شود، ساها که بین سال های 2004 تا 2008 مهاجم شیاطین سرخ بود، هر دو گزینه را رد کرد و گفت برای یونایتد مناسب نیستند.

 او به اکیپ گفت: «نیمار و امباپه هر دو خصوصیات مشابهی دارند. آن‌ها فوق ستاره‌هایی هستند که هم به تیم کمک می‌کنند و هم حواشی خود را دارند که مربی باید با آن‌ها کنار بیاید. نیمار و امباپه کانون شایعات‌اند و نیاز به مدیریت درست دارند. معتقدم این بهترین گزینه برای منچستریونایتد تن هاخ نیست.» 

1875810

ساها ادامه داد: «همه چیز در مورد نظم و انضباط قوی، ثبات و قرار دادن تیم در اولویت است. فکر می‌کنم اگر یونایتد برای جذب هری کین اقدام نکند، پشیمان خواهد شد. اگر می‌توانید هالند دیگری پیدا کنید؛ کسی که بتواند وارد بازی شود و در اولین فصلش 50 گل به ثمر برساند اما من شک دارم که آنها چنین کسی را پیدا کنند.»

دیدگاه‌ها