کد خبر : 1945680 | 31 خرداد 1402 ساعت 14:28 | 27.8K بازدید | 7 دیدگاه

مذاکره یونایتد با ستاره یووه

منچستریونایتد برای دومین تابستان پیاپی است که با مادر و مدیربرنامه‌های آدرین رابیو مذاکره می‌کند تا این هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرد.

مذاکره یونایتد با ستاره یووه

به گزارش "ورزش سه"، آینده رابیو کاملا در هاله‌ای از ابهام است. از یک طرف قرارداد او با یووه به پایان رسیده و باشگاه‌ ایتالیایی پیشنهاد تمدید یک ساله آن را داده و از سوی دیگر، یونایتد و اتلتیکو خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

ورونیک رابیو، مادر این بازیکن 28 ساله فرانسوی که به عنوان مدیربرنامه‌های او هم عمل می‌کند، کلید هرگونه جابجایی است و او است که معلوم می‌کند رابیو فصل بعد برای کدام تیم به میدان خواهد رفت.

جان مرتاف، مدیر فوتبال یونایتد تابستان قبل به تورین سفر کرد تا با ورونیک رابیو مذاکره کند اما دست خالی برگشت چون دستمزد این بازیکن را بسیار بالا ارزیابی کرد.

اما اریک تن‌هاخ سبک بازی ستاره یووه را تحسین می‌کند و از باشگاه خواسته تا هرچه سریع‌تر با او قرارداد امضا کنند. مذاکرات اولیه هم انجام شده و تصمیم نهایی رابیو طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.

یوونتوس تابستان گذشته پیشنهاد 14 میلیون پوندی یونایتد را برای فروش این بازیکن پذیرفته بود اما منچستری‌ها بر سر دستمزد با خود بازیکن توافق نکردند؛ ولی حالا که رابیو بازیکن آزاد است و لازم نیست پولی به یووه پرداخت شود، احتمالا یونایتد برای پرداخت دستمزد او کمتر مشکل خواهد داشت.
رابیو در فصلی که گذشت، 32 بازی در سری A انجام داد، هشت گل زد و چهار پاس گل فرستاد تا از مهره‌های کلیدی بیانکونری باشد.

1889781

دیدگاه‌ها