کد خبر : 1945683 | 31 خرداد 1402 ساعت 14:42 | 60.9K بازدید | 49 دیدگاه

گزارش آاس:

رئال به یک شرط جانشین بنزما را می خرد

فلورنتینو پرز تا بازی‌های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.

رئال به یک شرط جانشین بنزما را می خرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که خوسلو را جذب کرده است. مهاجم 33 ساله اسپانیول با قراردادی قرضی و یکساله به رئال پیوست تا خط حمله رئال را تقویت کند. در میان تعجب، باشگاه رئال مادرید در این تابستان مهاجمی دیگر جذب نخواهد کرد و قصد دارد تا سال بعد برای کیلیان امباپه صبر کند.

1889376

مارکا در این رابطه نوشت که فلورنتینو پرز به دلیل قیمت بالای هری کین 30 ساله، از خرید او منصرف شده و گویا از حالا اطمینان دارد که تابستان بعد امباپه را جذب خواهد کرد. طبق ادعای مارکا رئیس یک بار دیگر برای ستاره پی اس جی صبر خواهد کرد و به این ترتیب در فصل 24-2023 رئال با وینیسیوس، آلوارو رودریگز، رودریگو، خوسلو و براهیم دیاز در خط حمله کار را پیش خواهد برد.

1888354

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که پرونده جذب مهاجم شماره 9 به طور کامل بسته نشده و فلورنتینو پرز تا بازی‌های پیش فصل تیم در ایالات متحده صبر خواهد کرد. اگر نتایج خوب نباشد و ضعف تیم در گلزنی مشهود باشد، رئال جدی تر به فکر جذب یک مهاجم جدید خواهد بود. 

همچنین رئال مادرید شرایط امباپه را نیز کاملا زیر نظر خواهد داشت. احتمال اینکه پی اس جی و امباپه همین تابستان قطع همکاری کنند نیز وجود دارد و رئال منتظر حرکت بعدی ستاره فرانسوی است که اخیرا تاکید کرد قراردادش را تمدید نمی‌کند.

در واقع پاسخ منفی پرز به سوال یک هوادار در مورد جذب جانشینی بزرگ برای کریم بنزما بیشتر یک ترفند تاکتیکی بود و رئیس منتظر عمکلرد مهاجمان تیمش و نیز تحولات بعدی بازار خواهد ماند.

دیدگاه‌ها