کد خبر : 1945692 | 31 خرداد 1402 ساعت 15:15 | 11.2K بازدید | 8 دیدگاه

ای کاش یک ضربه را مهار می‌کردی!

خالد آبادی و تیم امید، جایزه‌ای که در بغداد جا ماند

بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه‌بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.

خالد آبادی و تیم امید، جایزه‌ای که در بغداد جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، مرد شماره یک تیم امید در مصاف با عراق می‌توانست یک بار دیگر ستاره تیم امید لقب بگیرد و اگر او درخشش در بازی با اردن را در دیدار با عراق تکرار می‌کرد، به طور حتم تیم امید با جام به تهران بر می‌گشت.

مصاف امید ایران با عراق در فینال رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا در وقت قانونی با نتیجه‌ی مساوی یک بر یک به پایان رسید و زمانی که کار به ضربات پناتی کشیده شد، کادر فنی تیم امید و بازیکنان خوشبین بودند، محمد رضا خالدآبادی درخشش خود را تکرار می‌کند و به تنهایی جام را برای ایران می‌آورد. او در مصاف با اردن دو بار در ضربات پنالتی حریف ایستادگی کرد و موجب صعود امید ایران به دیدار پایانی شد. اما این بار در برابر هر 5 ضربه‌ی تیم حریف تسلیم شد تا اصابت ضربه‌ی پنالتی سامان فلاح به تیرک عمودی جام را به عراقی‌ها بدهد.

1889798

محمد رضا خالدآبادی در سه پنالتی ابتدایی واکنش خاصی در برابر ضربات پنالتی حریف نداشت. عراقی‌ها که در حضور تماشاگران پر روحیه بودند، ضربات پنالتی خوبی زدند. زننده ضربه‌ی پنالتی دوم عراق بعد از اینکه ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد، در جلوی چشمان محمد رضا خالدآبادی با دست اقدام به حرکات موزون کرد و اینجا بود که انتظار می‌رفت، محمد رضا خالدآبادی دست کم با مهار یک ضربه‌ی پنالتی ایران را به موقعیت پیروزی برگرداند اما این چنین نشد. البته تلاش‌های این دروازه‌بان روی پنالتی چهارم و پنجم ستودنی بود و به مهار ضربات نزدیک شده بود، اما در هر دو ضربه چند میلی متر کم آورد و در نهایت جام به عراق رسید.

اگر چه محمد رضا خالدآبادی در برابر ضربات پنالتی عراقی‌ها نتوانست کار خاصی صورت دهد، اما در مجموع سیوهای خوبی در این مسابقات داشت و حتی شایسته‌ی این بود که عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات به او برسد اما میزبان جایزه را به درواز‌ه‌بان خودی داد! این دروازه‌بان با توجه به تجربه‌ی بازی در لیگ برتر با شرایط خوبی به تیم امید رسید و تجربه حضور در تورنمنت عراق هم به تجربیات محمد رضا خالد آبادی اضافه شد و قطعا او را در بازی‌های بعدی تیم امید دروازه‌بان بهتری خواهیم دید.

دیدگاه‌ها