کد خبر : 1945735 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:38 | 43.9K بازدید | 16 دیدگاه

ناراحتی ستاره بلژیک از کورتوا: ناامیدمان کردی!

یانیک کاراسکو با اشاره به قهر کردن تیبو کورتوا از تیم ملی بلژیک گفت کاپیتانی را باید با شخصیتت نشان بدهی؛ بازوبند فقط یک چیز جزئی است.

ناراحتی ستاره بلژیک از کورتوا: ناامیدمان کردی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در هفته گذشته بحران بزرگی را تجربه کرد چرا که کورتوا، دروازه‌بان تیم، بعد از اینکه فهمید در غیاب کوین دی‌بروینه مصدوم، بازوبند کاپیتانی به روملو لوکاکو رسیده و نه به او، قهر کرد و اردوی تیم ملی را ترک کرد.

کاراسکو، هم‌تیمی او در بلژیک در واکنش به این رفتار کورتوا گفت: «به خاطر واکنشی که نشان داد، از او ناامید شدیم.» البته باید در نظر گرفت که لوکاکو اگرچه با 30 سال سن، یک سال از کورتوا کوچک‌تر است اما 108 بازی ملی دارد در حالی که کورتوا 102 بار برای بلژیک بازی کرده است.

1889892

کاراسکو گفت: «او یکی از سه کاپیتان تیم است. بازوبند فقط یک چیز جزئی است. باید با شخصیتت نشان دهی که رهبر و کاپیتان هستی. او انتخاب کرد که برود. اینکه مصدوم بود یا نه را نمی‌دانیم. اما یکی از دلایل رفتنش، بازوبند بود.»

هافبک اتلتیکومادرید گفت بازیکنان در این مورد با سرمربی تیم، دامینیک تدسکو جلسه گذاشته‌اند اما هنوز فرصت آن پیش نیامده که با کورتوا حرف بزنند. البته کورتوا روی شبکه‌های اجتماعی دلیل رفتنش از اردو را مصدومیت عنوان کرده و از تدسکو انتقاد کرده که این مسئله را عمومی کرده است.

دیدگاه‌ها