کد خبر : 1945778 | 31 خرداد 1402 ساعت 21:05 | 121.5K بازدید | 28 دیدگاه

اسطوره یونایتد پیشنهاد می‌دهد

همین حالا فروش بازیکن به عربستان را متوقف کنید!

گری نویل در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.

همین حالا فروش بازیکن به عربستان را متوقف کنید!

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فضایی لیگ عربستان در ماه های گذشته باعث شده تا بسیاری از چهره‌های شاخص فوتبال در اروپا به صرافت در مورد این موضوع بیفتند و مواضع خاص خود را برای جلوگیری از نقل و انتقالات بیشتر بین این کشور و لیگ‌های اروپایی اتخاذ کنند.

در این بین، گری نویل که پیش‌تر هم خواهان بررسی فیرپلی مالی در خصوص باشگاه‌های شاغل در انگلیس شده بود، حالا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی مدعی شده باید تا زمان مشخص شدن تکلیف مالکیت چلسی و سهم داشتن یا نداشتن کنسرسیوم عربستانی در مالکیت آن، فروش بازیکن از لیگ جزیره به باشگاه‌های عربستانی ممنوع شود: "لیگ برتر باید فورا انتقال بازیکن به عربستان سعودی را تحریم کند تا اطمینان حاصل شود که به یکپارچگی بازی‌ها لطمه‌ای وارد نمی‌شود. پس از انجام این فرایند بدیهی است که نقل و انتقالات می‌تواند دوباره بلامانع شود. اما من معتقدم، در این لحظه از زمان، نقل و انتقالات باید متوقف شود تا زمانی که ساختار مالکیت چلسی را بررسی کنید و اینکه آیا معاملات نقل و انتقالاتی برای باشگاه‌های انگلیسی مناسب است یا خیر."

گفتنی است در هفته جاری صحبت‌هایی مبنی بر نقش داشتن یک کنسرسیوم عربستانی در مالکیت باشگاه چلسی همزمان با نیوکسل مطرح شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیدگاه‌ها