کد خبر : 1945812 | 01 تیر 1402 ساعت 00:38 | 54.2K بازدید | 15 دیدگاه

با وجود توافق با بایرن، سون منتظر پایان خدمت!

شوک سرباز کره‌ای به مارکت تابستانی اروپا

با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره‌ای هنوز تفاهم‌نامه‌ای میان طرفین امضا نشده است.

شوک سرباز کره‌ای به مارکت تابستانی اروپا

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه فصل بسیار شیرینی در ناپولی داشت. او در خط دفاعی تیمش کم‌اشتباه و مستحکم ظاهر شد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی ناپلی‌ها در اسکودتو بود. مدافع کره‌ای به واسطه این عملکرد خود جایزه بهترین دفاع ایتالیا را در پایان فصل دریافت کرد و چند پیشنهاد بسیار خوب از باشگاه‌های بزرگ در جیب دارد.

بزرگترین دغدغه کیم در شرایط فعلی اما انتخاب بهترین گزینه از میان پیشنهادات روی میز نیست، بلکه موضوع خدمت سربازی است. تا زمانی که او خدمت سربازی‌اش در کره جنوبی را به پایان نرساند هیچ چیز نهایی نخواهد شد.

1890016

منچستریونایتد جدی‌ترین مشتری کیم به شمار می‌رفت اما طی روزهای اخیر نیوکسل و بایرن مونیخ هم به این جمع اضافه شده‌اند. رسانه‌های ایتالیایی شانس بایرن را بیش از دیگر باشگاه‌ها می‌دانند.

مدافع ملی پوش کره‌ای که به جای اردوی تیم ملی راهی خدمت سربازی شده، بندی در قراردادش با ناپولی دارد که به او اجازه فسخ یکطرفه و پیوستن به باشگاهی دیگر را می‌دهد. این بند از ماه ژوئن فعال می‌شود و کیم می‌تواند بدون دردسر با باشگاه جدید خود قرارداد امضا کند.

باشگاه بایرن مونیخ با کیم و نزدیکانش به توافق شخصی برای عقد قرارداد تا سال 2028 دست یافته‌اند اما هنوز هیچ توافق نامه‌ای بین طرفین امضا نشده است. نکته کلیدی در این میان خدمت سربازی کیم است که زمان پایان آن هنوز مشخص نشده و طولانی شدن آن می‌تواند به انصراف مشتریان دست به نقدش در مارکت تابستانی منجر شود.

دیدگاه‌ها