کد خبر : 1945967 | 01 تیر 1402 ساعت 19:35 | 58K بازدید | 7 دیدگاه

تصاویر عجیب داور مشهور: تمرین جلوی آینه!

تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد، خبرساز شده است.

تصاویر عجیب داور مشهور: تمرین جلوی آینه!

به گزارش "ورزش سه"، یک ویدیوی کوتاه از شیمون مارسینیاک، داور مشهور لهستانی، که او را پیش از شروع دیدار منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در حال آماده شدن برای ورود به زمین نشان می‌دهد، خبرساز شده است.

مارسینیاک که بهترین سال دوران داوری خود را پشت سر گذاشته و در این سال هم فینال جام جهانی را بین آرژانتین و فرانسه سوت زد و هم داور فینال لیگ قهرمانان بود پیش از شروع دیدار بین منچسترسیتی و اینتر در حالی دیده می‌شود که مقابل یک آینه ایستاده و بارها به خودش کارت زرد نشان می‌دهد!

1890247
1890248

مارسینیاک که در این ویدیو ظاهرا در اتاق مخصوص داوران که برای آماده شدن آنها پیش از ورود به زمین اختصاص داده شده حضور دارد در حال توضیح دادن نحوه آماده‌سازی خود است. داور لهستانی درحالی‌که مقابل آینه ایستاده و پشت سر هم و به شکل سریع به خودش کارت زرد نشان می‌دهد به فیلمبردار این ویدیو می‌گوید: "در زمین وقتی می‌خواهیم تصمیم بگیریم فقط همین‌قدر زمان داریم". مارسینیاک در واقع قصد دارد نشان بدهد یک داور باید به سرعت و در کسری از ثانیه تصمیم گرفته و تصمیمش را اجرایی کند.

1890249

در آن مسابقه یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی به لطف تک‌گلی که توسط بازیکن این تیم رودری به ثمر رسید موفق شد اینتر را شکست دهد و برای اولین بار در تاریخش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیدگاه‌ها