کد خبر : 1946026 | 02 تیر 1402 ساعت 09:15 | 27.4K بازدید | 16 دیدگاه

نیمار: حضور آنچلوتی در برزیل باعث افتخار است

نیمار، ستاره برزیلی، از ایده حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی این کشور استقبال کرد.

نیمار: حضور آنچلوتی در برزیل باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل پس از قطع همکاری با تیته به دلیل حذف از جام جهانی 2022 قطر هنوز سرمربی دائمی‌اش را انتخاب نکرده است. 

مدیران فدراسیون فوتبال این کشور علاقه خاصی به همکاری با آنچلوتی داشتند و سعی کردند او را برای پیوستن به این تیم در پایان فصل 23-2022 راضی کنند. 

با این حال، این مربی ایتالیایی ترجیح داد که تا پایان مهلت قراردادش با باشگاه رئال مادرید در تابستان 2024 به حضور در این باشگاه ادامه دهد و برزیل با وجود تمامی گزینه‎‌هایی که در اختیار داشت تصمیم گرفت برای او صبر کند. 

1884099

گفته می‌شود که توافق بین دو طرف برای پیوستن سرمربی فعلی رئال به تیم ملی برزیل در تابستان سال آینده به صورت قطعی انجام شده و این یعنی آنچلوتی باید هدایت ستارگانی چون نیمار، وینیسیوس جونیور، کاسمیرو و... را برعهده داشته باشد. 

به نظر می‌رسد که این موضوع باعث خوشحالی اکثر بازیکنان ملی‌پوش برزیلی است که و آنها این خوشحالی را به صورت علنی ابراز کرده‌اند و حالا نیمار هم به جمع آنها پیوسته است. 

این ستاره برزیلی در این باره به خبرنگاران گفت: «آنچلوتی؟ برزیل بالاخره افتخار داشتن یک سرمربی خارجی برای اولین بار را خواهد داشت. آنچلوتی مربی‌ای است که تمامی افتخارات را کسب کرده است. او مطمئنا چیزهای بسیاری را به ما آموزش خواهد داد.»

دیدگاه‌ها