کد خبر : 1946055 | 02 تیر 1402 ساعت 12:08 | 38K بازدید | 26 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: سودوکوی امباپه

احتمال انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد.

روزنامه‌های اسپانیا: سودوکوی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بین کیلیان امباپه و رئال مادرید همچنان در اسپانیا یکی از موضوعات قابل اهمیت است.
روز گذشته یک صفحه هواداری پاری سن ژرمن به نام "جامعه پی اس جی" مدعی شد که رئال مادرید با مبلغ 250 میلیون یورو با این باشگاه فرانسوی به توافق رسیده است.
این صفحه مدعی شد 200 میلیون یورو پول نقد و 50 میلیون یورو پاداش بر اساس تعداد‌ بازی‌های امباپه در هر فصل و همچنین بردن توپ طلا به این بازیکن پرداخت می‌شود.

1890388

مارکا در اقدامی جالب برنامه فصل 24-2023 لالیگا را روی جلدش کار کرده و از تیتر "لیگی که رؤیای ما را می‌سازد" بهره برده است.

1890387

روزنامه آ. اس همچنان درگیر وضعیت کیلیان امباپه است: "سودوکوی امباپه" عنوانی است که با عکسی از وضعیت سردرگم این بازیکن منتشر شده است.

1890389

روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار عکس مدافع اینتر روی جلد از تیتر "بروزوویچ تصمیم بگیر" استفاده کرده است. این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های سعودی قرار دارد و بارسلونا هم وضعیت او را بررسی می‌کند.
بالای صفحه هم به این اشاره شده که اولین الکلاسیکوی فصل آینده در تاریخ 29 اکتبر برگزار می‌شود.

1890390

آردا گولر شخصیت اصلی جلد امروز اسپورت است. تیتر "جواهر دکو" برای استعداد فنرباغچه چاپ شده است. این روزنامه توضیح می‌دهد بار دیگر گولر در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته که با هدایت دکو در حال پیشروی است تا روی خرید او کار کند.
علاوه بر این، بارسا می‌تواند قرارداد گاوی و آرائوخو را با تایید هیئت مدیره ثبت کند. این یکی از موضوعاتی بوده که این باشگاه در ماه‌های اخیر روی آن کار کرده است.

دیدگاه‌ها